کد خبر: 126372
A

معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور: تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی هدف حوزه علمیه خواهران است

عاون امور حوزه های علمیه خواهران گفت: مدرسه محوری به این معنا است که هر تصمیمی در هر موقعیتی اعم از ستاد و مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اتخاذ می شود، باید با محوریت مصالح و منافع مدارس علمیه و تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی باشد و این بهترین راهبرد مدرسه محوری است.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور: تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی هدف حوزه علمیه خواهران است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد واحدی، معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران استان همدان که در مدرسه علمیه الزهراء (س) برگزار شد، به راهبردهای مهم حوزه های خواهران اشاره و گفت: یکی از مهم‌ترین این راهبردها، مدرسه محوری است.

وی ادامه داد: مدرسه محوری به این معنا است که هر تصمیمی در هر موقعیتی اعم از ستاد و مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اتخاذ می شود، باید با محوریت مصالح و منافع مدارس علمیه و تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی باشد و این بهترین راهبرد مدرسه محوری است.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور ادامه داد: وظیفه و رسالت اصلی مدیران مدارس، انسان پروری و تربیت نیروهای توانمند است و بایستی تمامی برنامه ریزی های لازم در این جهت انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم اخلاص در امور طلاب و حوزه های علمیه، بیان کرد: اولین گام در اخلاص این است که اصلاح و تلاش در امور را از خود شروع نموده و طلاب را برای کار مخلصانه تربیت و تمام توان و تلاش صرف تربیت طلبه در تراز انقلاب شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر