کد خبر: 126929
A

ابوالفضل ابوترابی: دشمن میخواهد پیوند مردم و حاکمیت را پاره کند

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس «مقاومت» و «بصیرت» را دو ابزار مهم و استراتژیک در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن با بمباران رسانه‌ای سعی دارد تا پیوند مردم و حاکمیت را ضعیف و پاره کند.

ابوالفضل ابوترابی: دشمن میخواهد پیوند مردم و حاکمیت را پاره کند

به گزارش دیده بان ایران؛ عضو کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس، با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: گرچه دشمن با تهدید، ترور، جنگ نظامی، جنگ اقتصادی وانواع تحریم‌ها درصدد فشار به این ملت است اما ایران اسلامی توانسته در همه ابعاد این جنگ، بر دشمنان خود غلبه کند.

وی «مقاومت» و «بصیرت» را دو ابزار مهم و استراتژیک در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن عنوان و تاکید کرد: دشمن با بمباران رسانه‌ای سعی دارد تا پیوند مردم و حاکمیت را ضعیف و پاره کند اما مردم ایران بارها و بارها با حضور در صحنه‌های مختلف که آخرین آن یوم ‌الله 22 بهمن امسال بود نشان دادند که پای آرمان‌های امام (ره)، شهدا، انقلاب و رهبر انقلاب ایستادند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی نه تنها بر دوستان بلکه بر دشمنان نیز پوشیده نیست. حضور کشورهای قدرتمند برای مذاکره در وین یکی از نشانه‌های غیرقابل کتمان قدرت جمهوری اسلامی است.

ابوترابی همچنین در ادامه با تاکید بر اینکه قدرت اصلی ایران و جمهوری اسلامی «پشتیبانی مردم» و «رهبر انقلاب اسلامی» هستند،‌ قدرت علمی،‌بصیرت مردم و توان نظامی و دفاعی را از دیگر مولفه‌های قدرت برشمرد و گفت:‌ امروز ما در مذاکرات وین شاهد التماس آمریکایی‌ها برای مذاکره رو در رو هستیم.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر