کد خبر: 12698
A
فاضل میبدی در گفتگو با "دیدبان ایران"

تنها روحانی می تواند تفکر آیت الله هاشمی را نمایندگی کند

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: روحانی در شرایط فعلا تنها کسی است که می تواند ادامه دهنده راه آیت الله هاشمی رفسنجانی شود.

تنها روحانی می تواند تفکر آیت الله هاشمی را نمایندگی کند

محمدتقی فاضل میبدی در گفت و گو با " پایگاه خبری و تحلیلی دیدبان ایران" به برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان اشاره کرد و اظهار داشت: تا جایی که بنده اطلاع دارم و در جلسات شرکت میکنم کاندیدای اصلی اصلاح طلبان همان آقای روحانی است و هنوز فرد دیگری  مطرح نشده و بحث عبور از آقای روحانی و حمایت از فرد دیگری مطرح نشده است.

وی ادامه داد: جریانی که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی آن را هدایت می کرد که همان جریان اعتدال و خروج ایران از انزوا و ارتباط با جهان بود را تقریبا آقای روحانی ادامه خواهد داد.

فاضل میبدی گفت: کسی که بخواهد خط فکری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، اصلاح طلبان و پاره ای از اصولگرایان رو نمایندگی کند همان آقای روحانی است کما اینکه نقد ها و اشکالاتی هم به عملکرد دولت وارد است اما کسی نیست که به جای مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی قرار گیرد و راه آن را ادامه دهد.

وی خاطر نشان کرد: آقای روحانی به خط فکری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیار نزدیک است و خود آیت الله هاشمی هم در زمان حیاتشان  نیز از ایشان حمایت می کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر