کد خبر: 127025
A

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور:ایجاد شبکه خداباوران، خدامحوران و خدا یاوران وظیفه طلاب در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی است

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور با تاکید بر جایگاه طلاب در مدنیت اسلامی، گفت: توسعه تمدن اسلامی از وظایف انکارناپذیر خواهران طلبه است.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور:ایجاد شبکه خداباوران، خدامحوران و خدا یاوران وظیفه طلاب در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد واحدی در نشستی با فعالان فرهنگی و پژوهشی مدرسه علمیه عالی الزهرا سلام‌الله‌علیها اردبیل گفت: بر اساس آموزه‌های دینی حفظ اصل دین بر عهده خداوند است اما توسعه و گسترش آن بر عهده انسان‌هاست و این انسان‌ها با تلاش و توانشان باعث توسعه تمدن‌های دینی می‌شوند.

وی افزود: اصل انقلاب با مردم شروع شد و مردم جان و مال و عمرشان را تقدیم انقلاب کردند.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور با تأکید بر جایگاه طلاب در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: مخاطب مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان هستند یعنی تمام افرادی که دارای توان و دانش لازم برای توسعه و گسترش تمدن اسلامی هستند مخاطب حضرت در ادامه راه انقلاب‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واحدی در بخش دیگری از سخنانش، دانش‌افزایی را امری ضروری دانست و افزود: مهارت‌افزایی و دانش‌افزایی برای تمدن‌سازی لازم است و طلاب باید مدام دنبال کارهایی باشند که باعث توسعه تمدن دینی و مقاوم‌سازی تمدن دینی می‌شود.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: در توسعه تمدن، شبکه‌سازی و تلاش جمعی ارزشمند است و ایجاد شبکه خداباوران، خدامحوران و خدا یاوران وظیفه طلاب در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر