کد خبر: 127090
A

نماینده مجلس: سلامت سپاه همه را متحیر کرده/ اعتقادات افرادِ درون سپاه و کنترل بیرونی اجازه فساد در این نهاد را نمی دهد

نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس گفت: اقدامات و دستاوردهای سپاه در زمینه موشکی، هوافضا و خیلی از موارد دیگر موجب شده که همه آنهایی که با نظام و انقلاب مشکل دارند، علیه سپاه سیاه‌نمایی کنند.

نماینده مجلس: سلامت سپاه همه را متحیر کرده/ اعتقادات افرادِ درون سپاه و کنترل بیرونی اجازه فساد در این نهاد را نمی دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه‌های اخیر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار یک فایل صوتی، اظهار داشت: از بدو انقلاب دشمنان خارجی با همراهی عوامل داخلی‌شان در تلاش برای ایجاد بدبینی نسبت به سپاه بوده‌اند و سلامت سپاه در اوایل انقلاب و دفاع مقدس و زمان بازسازی و در کلیه فعالیت‌های جهادی و انقلابی همه را متحیر کرده است.

وی افزود: اقدامات و دستاوردهای سپاه در زمینه موشکی، هوافضا و خیلی از موارد دیگر موجب شده همه آنهایی که با نظام و انقلاب مشکل دارد به چشم بدی به سپاه نگاه کنند و برخی عوامل داخلی هم از این قضیه به دور نیستند. 

همتی ضمن تاکید بر اینکه عزت و اقتدار و سلامتی سپاه موجب این حساسیت‌ها شده است،‌ تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی چنین ادعاهایی برای ما قابل قبول نیست چون سپاه مولود انقلاب و پشتیبان انقلاب،‌ نظام و مردم است و ما به این جوسازی‌ها گوش نمی‌دهیم.

وی افزود: قوانین و مقررات و سلسله مراتب سپاه اجازه چنین سوءاستفاده‌هایی را به بالاترین مقامش هم نمی‌دهد چه برسد به مقامات پایین؛ چون شدت کنترل های درونی و بیرونی در سپاه بالاست.

نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس با بیان اینکه کنترل درونی اعتقادات افراد درون سپاه و کنترل بیرونی بخشنامه‌ها هستند، گفت: این دو کنترل مکمل هم هستند و بیشتر هم جنبه اعتقادی دارند و چنین چیزی در سپاه وجود ندارد که کسی بتواند از موارد و امکاناتش در سپاه سوءاستفاده کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر