کد خبر: 127094
A

آصفری: اگر دستاوردهای انقلاب را به اطلاع مردم نرسانیم شرمنده شهدا می‌شویم

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: با وجود ظرفیت فضای مجازی افکار عمومی آنچنان که باید از کارهای انجام شده در انقلاب خبردار نیست و معاندین تلاش می‌کنند با سیاه‌نمایی مانع از انتشار دستاوردها شوند.

آصفری: اگر دستاوردهای انقلاب را به اطلاع مردم نرسانیم شرمنده شهدا می‌شویم

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین اظهار داشت: در طول 43 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد خدمات بزرگی انجام شده اما متأسفانه دستاوردهای فعلی جمهوری اسلامی برای مردم و جوانان گفته نشده است.

وی افزود: با وجود ظرفیت فضای مجازی افکار عمومی از کارهای انجام شده در انقلاب خبردار نیست و معاندین و دشمنان تلاش می‌کنند با سیاه‌نمایی مانع از انتشار کارهای انجام شده شوند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: باید نهضت توجیهی و تبلیغی از سوی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، حوزه‌های علمیه و رسانه‌ها ایجاد شود تا به مردم بگوییم چه کارهای بزرگی در جمهوری اسلامی صورت گرفته و دستاوردهای انقلاب اسلامی چه موضوعاتی است و حتی مقایسه‌ای را با قبل از انقلاب داشته باشیم که اگر جهاد همه جانبه‌ای نداشته باشیم خدای ناکرده جریان تحریف سعی می‌کند این دستاوردها را کمرنگ کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی را به اطلاع مردم نرسانیم شرمنده شهدایی می‌شویم که آسایش خود را فدای امنیت جمهوری اسلامی کردند.

آصفری گفت: متأسفانه جریان برانداز و معاند با تحریف‌های صورت گرفته سعی می‌کند دستاوردهای انقلاب اسلامی را از بین ببرند ولی باید با نهضت اطلاع‌رسانی و تبیین دستاوردهای مختلف گام‌های بزرگی برای معرفی کارهای صورت گرفته بویژه برای جوانان در انقلاب اسلامی برداریم./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر