کد خبر: 127137
A

کنایه نماینده مجلس به رئیس کل بانک مرکزی/ ایزدخواه: آقای صالح آبادی چرا اینقدر مضطرب هستید هنوز ابتدای کار دولت است

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه رییس کل بانک مرکزی درباره بانک ها خطاب به او گفت: آقای صالح آبادی اول دولت سیزدهم است، اضطراب نشان ندهید.

کنایه نماینده مجلس به رئیس کل بانک مرکزی/ ایزدخواه: آقای صالح آبادی چرا اینقدر مضطرب هستید هنوز ابتدای کار دولت است

به گزارش دیده بان ایران؛ روح الله ایزدخواه در جلسه علنی نوبت صبح امروز(سه شنبه) و در جریان بررسی بخش درآمدی بودجه ۱۴۰۱ در تذکری اظهار کرد: رییس کل بانک مرکزی در نامه ای به رهبری نسبت به تسهیلات تکلیفی مصوب تلفیق اعتراض داشتند؛ آقا هم فرمودند توجه شود و این موضوع به کمیسیون ارجاع شد.

وی خطاب به رییس بانک مرکزی گفت: آقای صالح آبادی هنوز اول دولت سیزدهم است که با شعار تحول روی کار آمده است؛ اضطراب نشان ندهید. البته که ما منتظریم یک کلمه از شما در انتقاد از نظام افسارگسیخته بانکی بشنویم که تاکنون نشنیده ایم.

ایزدخواه توضیح داد: امروز مجموع پس انداز قرض الحسنه و ۵۰ درصد جاری بانک ها بیشتر از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان است که طبق عرف هر سال کمیسیون تلفیق ۳۶۰ هزار میلیارد تومان از این تسهیلات را به صورت تکلیفی اعلام کرده است. خدا نکند ما در این دولت هم صحبت از «نمی تواند» و «نمی شود»، بشنویم. امیدواریم دوستان اقتصادی دولت با کمک محققان و اساتید صاحب نظر اقتصاد اسلامی از جمله امام صادقی ها خانه تکانی در این بانک انجام دهند./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر