کد خبر: 127169
A
دیده‌بان ایران گزارش می دهد:

آیا قالیباف نامه آیت الله خامنه ای را تحریف کرده است؟/ جنگ لفظی ارگان رسانه ای قالیباف و جبهه پایداری بالا گرفت

ارگان رسانه ای جبهه پایداری نوشت: قالیباف بدون هیچ استدلالی مدعی شده است که این هشدار اخیر حضرت آقا هم به مجلس و هم به دولت است! این تحریف آشکار نامه رهبری است.

آیا قالیباف نامه آیت الله خامنه ای را تحریف کرده است؟/ جنگ لفظی ارگان رسانه ای قالیباف و جبهه پایداری بالا گرفت

به گزارش دیده بان ایران، پس از آنکه «محمدباقر قالیباف» در جلسه علنی روز دوشنبه(دوم اسفندماه) مجلس یازدهم از نامه رهبری به مجلس با محوریت بانک مرکزی خبر داد وگفت: "رهبر انقلاب هم در نامه‌ای به بنده و سایر نمایندگان به صورت مکتوب هشدار دادند که تکلیف مالایطاقی به بانک‌ها داده نشود."

اما در ادامه این اظهارات قالیباف تاکید کرد که "این هشدار حضرت آقا هم به مجلس و هم به دولت."

پس از این اظهارات رسانه های حامی ابراهیم رئیسی با انتشار مطالب و گزارش های متعدد مدعی شدند که قالیباف نامه رهبری را تحریف کرده است و هشدار آیت الله خامنه ای تنها به مجلس یازدهم بوده است نه دولت ابراهیم رئیسی. 

در همین رابطه بخوانید:

ماجرای نامه روزگذشته آیت الله خامنه ای به قالیباف چه بود؟

حمید رسایی: به نظر می رسد حتی تصور اینکه «قالیباف» تخلف کرده هم جرم است/ اطرافیان رئیس مجلس «هولوکاست قالیباف» راه انداخته اند

فعال سیاسی اصولگرا: تطهیر قالیباف از طریق اتهام زدن به حاج قاسم و سپاه ناجوانمردانه است/ قالیباف از «اصولگرایان انقلابی» فاصله گرفته است

ارگان رسانه ای جبهه پایداری با اشاره به همین مطلب در گزارش روز گذشته اش نوشت: قالیباف بدون هیچ استدلالی مدعی شده است که این هشدار حضرت آقا هم به مجلس و هم به دولت است! این تحریف آشکار در حالی صورت می‌گیرد که علاوه بر رئیس کل بانک مرکزی، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در یادداشتی که روزنامه همشهری روز شنبه آن را منتشر کرد نکاتی را درباره اصلاحات کمیسیون تلفیق مجلس در بودجه ۱۴۰۱ متذکر شده بود که یکی از مهم‌ترین بخش های آن به این دغدغه و هشدار رهبر انقلاب دلالت داشت. مشخص نیست در وضعیتی که نامه رهبر انقلاب که پس از درخواست رئیس کل بانک مرکزی و همسو با انتقادات دولت به تکالیف نادرست مجلس به بانک‌ها نگاشته شده، رئیس مجلس با چه هدفی مخاطب این فرمان رهبری به نمایندگان را «دولت و مجلس» می‌داند!

پس از انتشار این متن انتقادی نسبت به رئیس مجلس یازدهم؛ ارگان رسانه ای وابسته به محمدباقر قالیباف با انتشار مطلبی و در واکنش به گزارش رجانیوز نوشت: این ادعای سایت جبهه پایداری جنبه تهمت و افترا دارد و قراردادن آن کنار توییت حمید رسایی حاکی از این است که رسانه وابسته به جبهه پایداری برای فاصله انداختن میان نیروهای جریان انقلاب برنامه دارد. 

این سایت حامی قالیباف همچنین به انتشار توییت رسایی درباره فایل صوتی در کانال تلگرامی مصطفی تاجزاده را مشکوک عنوان کرده و می نویسد: انتظار می رود که جریان های مدعی انقلابی گری مرزبندی خود با جریان تاجزاده را مشخص کنند نه آنکه هم سخنان آنان را بازتاب دهند هم عکس جهت همکاری مجلس و دولت عمل نمایند.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

سایت رجانیوز پس از انتشار توییت شبهه برانگیزی از حمید رسایی که در جهت ادبیات اصلاح طلبان افراطی و تجدیدنظرطلبانی چون تاجزاده ارزیابی شد به تازگی در مطلبی مدعی شد که رییس مجلس ، نامه رهبر انقلاب را تحریف کرده است. 

این ادعای سایت رجانیوز که جنبه تهمت و افترا دارد در کنار انتشار توییت حمید رسایی که در آن به گونه ای از محتویات فایل صوتی پشتیبانی کرده بود و پیش تر انتشار مقاله ای نامحترمانه در نقد مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی نشانه های نگران کننده ای از مسیر این سایت نزدیک به جبهه پایداری برای فاصله انداختن میان نیروهای جریان انقلاب دارد. 

این تلاش در حالی صورت می گیرد که همسویی حمید رسایی و مصطفی تاج زاده در موضوع فایل صوتی به عنوان رادیکال های دو جریان با انتقاد نیروهای انقلابی مواجه شده اما با این وجود کانال خبری این سایت، توییت حمید رسایی را منتشر کرد و بازتاب داد. ائتلاف رادیکال هایی چون تاجزاده و رسایی با وجود سخنان رهبر انقلاب مبنی بر لجن پراکنی علیه سپاه و شهید سلیمانی همچنان گسترش فایل صوتی را دنبال می کند. 

رویکرد سایت رجانیوز در حالی ادامه می یابد که طی این مدت رییس مجلس تمام تلاش خود را در کنار دولت برای تصویب یک بودجه به نفع معیشت مردم به کار گرفته تا وحدت نیروهای جریان انقلاب در نهایت به کارآمدی منجر شود. در این مسیر هرگونه حاشیه سازی منجر به اختلاف و به ضرر مردم خواهد بود. موضوعی که برای رادیکال هایی چون رسایی و تاجزاده بدترین خبر است و در این میان انتظار می رود که جریان های مدعی انقلابی گری با این گونه افراد مرزبندی کنند نه آنکه هم سخنان آنان را بازتاب دهند هم عکس جهت همکاری مجلس و دولت عمل نمایند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر