کد خبر: 127170
A

حقیقت‌پور: «حمید رسایی» گستاخی و پرده‌دری می کند

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به توییت اخیر حمیدرسایی درباره فایل صوتی می گوید: آقای رسایی نماینده یک طیف تندرو است و اصولا جریانات تند نمی‌توانند بر پایه عدالت اظهارنظر کنند.

حقیقت‌پور: «حمید رسایی» گستاخی و پرده‌دری می کند

به گزارش دیده بان ایران؛ منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا و نماینده پیشین مجلس در گفت وگویی ضمن انتقاد از رویه‌ای که طیف‌های رادیکال اصلاح‌طلب و اصولگرا بعد از ماجرای انتشار فایل صوتی اخیر گفت: «این دو جریان هر دو تند هستند. هم آقای رسایی نماینده یک طیف تندرو است و هم تاجزاده. قطعاً این‌ها در برخی‌جاها به هم می‌رسند.»

وی با بیان اینکه «اصولا جریانات تند نمی‌توانند بر پایه عدالت اظهارنظر کنند» گفت: «این‌ها عموما اظهارنظرها و رفتارهای توام با اغراق، گستاخی و پرده‌دری دارند. دلیلش هم آن است که جوهر آنها یکی است. هر دو فکر می‌کنند جسور هستند و آمادگی دارند که آبرو یک جریان یا فرد را بریزند، رفتار این‌ها بر پایه تعالیم حضرت علی در نهج‌البلاغه به دور از عدالت رفتار می‌کنند».

حقیقت‌پور ادامه داد: «به نظر من آقای تاجزاده که نماینده طیف رادیکال اصلاح‌طلبان است نباید از اینکه مثلا یک نفر در جریان اصولگرایی به دلایلی مثل تخلف مالی مورد نقد قرار بگیرد. از این موارد در طیف آنها هم وجود دارد. در عین حال اصولگرایان هم نباید از اینکه یک نفر از اصلاح‌طلبان در فضای سوءاستفاده مالی زمین بخورد، خوشحال شوند. این موضوعات برای همه خسارت است و نباید از آن خوشحال شد».

وی تاکید کرد: «اینکه ما سلایق سیاسی مختلف داشته باشیم، دیدگا‌های متکثر داشته باشیم و ... اشکالی ندارد اما این اشکال دارد که در ما افرادی رخنه کرده باشند که دنبال مطامع دنیوی هستند. هر دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا باید ورود افراد دنیاطلب را خط قرمز خود بدانند. همه باید دست به دست هم دهند تا تخلف مالی و ... که متاسفانه در همه جریانات هم وجود دارد، از بین برود و خط قرمز نظام باشد».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر