کد خبر: 127172
A

ادعای جالب معاون اقتصادی رییس جمهور/ محسن رضایی: دولت توانسته کشور را از تحریم بیرون بیاورد

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: دولت با وارد کردن ارز مورد نیاز توانست کشور را از تحریم بیرون بیاورد و این نتیجه بگونه ای بود که مذاکرات هسته ای به صورت جدی در حال پیگیری بوده اما همچنان به نتیجه نرسیده است.

ادعای جالب معاون اقتصادی رییس جمهور/ محسن رضایی: دولت توانسته کشور را از تحریم بیرون بیاورد

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن رضایی میرقائد روز سه شنبه در بازدید میدانی خود از نشست های تخصصی سومین نمایشگاه پتروشیمی کشور در کیش با حضور در پنل تخصصی پکیج های خاص ( Cold Box،Reformer ) و ایمنی مخازن اظهار داشت: دولت با وارد کردن ارز مورد نیاز توانست کشور را از تحریم بیرون بیاورد و این نتیجه بگونه ای بود که مذاکرات هسته ای به صورت جدی در حال پیگیری بوده اما همچنان به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: در نتیجه این اقدامات تمام مرزهای تحریم ها شکسته شده و با یک سرعت قابل توجهی صادرات و تجارت کشور در حال رونق و روبه افزایش است.

معاون اقتصادی رییس جمهور افزود: امروز برای شتاب دادن به پیشرفت کشور باید از کارهای پروژه ای حتی کسب کا آفرینی به سمت صنعت سازی پیش بریم که پتروشیمی از جمله چند صنعت آینده دار کشور است که از ابتدا تا انتهای آن باید بازآفرینی و ساماندهی شود.

وی افزود: در این راستا نیازمند تقویت تامین مالی،  فناوری ها و تجارت، بازاریابی و برندینگ هستیم که با کمک کارآفرینان و سرمایه گذاران پشتیبانی قوه مجریه  تحقق یافتنی است و دولت در این راستا صنعت سازی را در اولویت اقتصادی خود قرار داده است./ ایلنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر