کد خبر: 127247
A

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء: بابت مطالبات از دولت نفت خام می‌گیریم

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: این قرارگاه، نفت خام را بابت مطالبات خود از دولت تحویل می‌گیرد. بخشی از نفت خام توسط سازمان‌های قانونی و دارای مجوز فروش، می‌تواند به فروش رسانده شود و منابع حاصل از آن صرف پرداخت بدهی به پیمانکاران شود و بخش دیگر از این نفت خام هم برای تکمیل پروژه ها استفاده می‌شود.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء: بابت مطالبات از دولت نفت خام می‌گیریم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سیدحسین هوش السادات فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: این قرارگاه، نفت خام را بابت مطالبات خود از دولت تحویل می‌گیرد. بخشی از نفت خام توسط سازمان‌های قانونی و دارای مجوز فروش، می‌تواند به فروش رسانده شود و منابع حاصل از آن صرف پرداخت بدهی به پیمانکاران شود و بخش دیگر از این نفت خام هم برای تکمیل پروژه ها استفاده می‌شود.

سیدحسین هوش السادات امروز در مراسم توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی و تحویل ۶۸۰ مسکن ویژه معلولان سازمان بهزیستی اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء در کنار فعالیت‌های جهادی و عمرانی خود که باعث حل نیازمندی‌های کشور در حوزه توسعه و عمران شده، به مسوولیت اجتماعی خود در راستای رفع محرومیت زدایی نیز پایبند بوده است.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی در ادامه اقدامات اجرای مسوولیت اجتماعی قرارگاه خاتم الانبیاء بوده و از ابتدای سال این اقدامات انجام شده است: گفت: امروز نیز به مناسبت اعیاد پیش رو و در آستانه روز پاسدار ۲۰۰ هزار بسته معیشتی با استفاده از اقلام مرغوب نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان اینکه در کنار این اقدام کارگاه‌های اشتغالزایی نیز ایجاد شده و همزمان با توزیع بسته‌های معیشتی، ۳۸ هزار بسته لوازم التحریر با کیفیت خوب بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او درباره اقدامات قرارگاه خاتم الانبیاء برای تامین مسکن محرومان گفت: بیش از  ۶۵۰ واحد مسکونی برای اعضای تحت حمایت سازمان بهزیستی با کیفیت خوب ساخته شده که تقریبا اکثرا تحویل داده شده و تعداد خیلی کمی باقی مانده که تا پایان سال تحویل خواهد شد.

هوش السادات افزود: در راستای صحبت های مقام معظم رهبری بیش از ۵۰۰ بسته جهیزیه به اقلام با کیفیت برای زوج های جوان تهیه شده که این بسته ها به دست نیازمندان می‌رسد.

وی با اینکه امیدواریم بتوانیم این اقدامات را در سال های آینده توسعه دهیم، تاکید کرد: بخشی از این بسته های حمایتی در شعاع ۷۰ کیلومتری کارگاه های خاتم الانبیاء توزیع می شود چراکه نسبت به رفع محرومیت زدایی در مجاور فعالیت‌های عمرانی خود مسئولیت اجتماعی داریم اما بخش دیگری از طریق سپاه استانی توزیع خواهد شد.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به شناسایی خانوارها، اظهار کرد: از طریق سپاه استانی این مساله انجام می شود مگر در مواردی که در محدوده قرارگاه باشد. اقلام این بسته ها شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه،  چای و روغن است، توزیع بسته‌های پروتئینی به دلیل بعد مسافت کار سختی است و امکان فسادپذیری دارد و به همین دلیل بسته پروتئینی توزیع نمی‌شود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر