کد خبر: 127281
A

طرح «صیانت از قالیباف» یا صیانت از کاربران؟/ تصویب طرح صیانت برای به حاشیه بردن «فایل صوتی» بود!

"اینکه رسانه‌ها و مشاوران رییس مجلس در کنار مردم قرار گرفته‌اند مورد انتقاد نیست بلکه سوالی که پیش می‌آید این است که آیا رییس مجلس نمی‌توانست از همین رای‌گیری کلیات طرح که بنا به نامه معاون خود او غیرقانونی بوده جلوگیری کند؟"

طرح «صیانت از قالیباف» یا صیانت از کاربران؟/ تصویب طرح صیانت برای به حاشیه بردن «فایل صوتی» بود!

به گزارش دیده بان ایران؛ آنچه در فرآیند تصویب کلیات و بعد انتشار نامه معاونت قوانین مورد توجه قرار گرفت، رفتار رییس مجلس، مشاوران و رسانه‌های منتسب به او در برابر این طرح بود که اصرار داشتند رای‌گیری کلیات این طرح در کمیسیون مشترک باطل است.

اینکه رسانه‌ها و مشاوران رییس مجلس در کنار مردم قرار گرفته‌اند مورد انتقاد نیست بلکه سوالی که پیش می‌آید این است که آیا رییس مجلس نمی‌توانست از همین رای‌گیری کلیات طرح که بنا به نامه معاون خود او غیرقانونی بوده جلوگیری کند؟ او که برای اعمال نظر خود در خصوص مصوبات همواره تلاش می‌کند! که نمونه آن موضوع حذف ارز 4200 در بودجه سال 1401 بود و همه نماینده‌ها در جریان اصرار او بر حذف ارز 4200 هستند و برشی از این پافشاری قالیباف در گفت‌وگوی با حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 در صحن علنی مجلس به نمایش عموم درآمد.
 آیا تصویب کلیات طرح صیانت و بعد اعلام ابطال آنکه منجر به به واکنش گسترده در فضای مجازی شد، اقدامی در راستای خارج کردن قالیباف از مرکز توجهات در شبکه‌های اجتماعی در پی انتشار فایل صوتی نبود؟/ اعتماد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر