کد خبر: 127300
A

نماینده مجلس: مردم ما فهمیدند که دل بستن به برجام هیچ نتیجه ای برای کشور ندارد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مدعی شد: کشور ما در یک فرصت تاریخی قرار گرفته است و ملت ما به تمام معنا دریافتند که دل بستن به غرب و برجام نتایجی برای کشورمان به همراه نخواهد داشت. بیشتر از آنکه جمهوری اسلامی ایران به مذاکرات نیاز داشته باشد، اروپا و آمریکا به مذاکره نیاز دارند.

نماینده مجلس: مردم ما فهمیدند که دل بستن به برجام هیچ نتیجه ای برای کشور ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد راستینه درباره دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به قطر، اظهار داشت: خوشبختانه دولت سیزدهم از زمانی که آغاز به کار کرده، از ظرفیت تعامل با کشورهای همسایه به خوبی استفاده کرده است.

وی بیان کرد: نگاه دولت آن است که از ظرفیت کم نظیر همسایگان به خوبی استفاده شود. ما ۱۵ کشور همسایه داریم که اگر بتوانیم روابطمان را با آنان توسعه دهیم، ظرفیت‌های بی‌نظیری برای خنثی‌سازی تحریم‌ها ایجاد می‌شود که خوشبختانه دولت سیزدهم این مسیر را به خوبی در دستور کار خود قرار داده است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سفرهای حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به کشورهای همسایه نشان می‌دهد که دولت جهت‌گیری روشنی را برای خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق استفاده از ظرفیت همسایگان پیگیری می‌کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به قطر یکی دیگر از اقدامات مثبت دولت سیزدهم در توسعه روابط ایران با کشورهای همسایه بود که بی‌تردید استفاده از ظرفیت‌های مشترک، دستاوردهای خوبی را برای دو کشور به همراه خواهد داشت.

راستینه تاکید کرد: پیام روشن سفر رئیس جمهور به قطر آن است که ما دیگر معطل برجام نمی‌مانیم و با توسعه روابطمان با کشورهای مختلف دنیا و استفاده از ظرفیت همسایگان خود تلاش خواهیم کرد تا تلاش نظام سلطه برای محدودسازی کشورمان و اثربخش کردن تحریم‌ها بر ایران را کاهش دهیم.

وی افزود: کشور ما در یک فرصت تاریخی قرار گرفته است و ملت ما به تمام معنا دریافتند که دل بستن به غرب و برجام نتایجی برای کشورمان به همراه نخواهد داشت. بیشتر از آنکه جمهوری اسلامی ایران به مذاکرات نیاز داشته باشد، اروپا و آمریکا به مذاکره نیاز دارند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما توانستیم به لطف خداوند، با ارتقای توان فناوری هسته‌ای خود و با اعتماد به جوانان تلاش دشمن برای منزوی کردن کشورمان را با شکست مواجه کنیم. حرکت رو به رشد صادرات غیرنفتی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان باعث شده است که ما از فشار حداکثری که آمریکا خبیثانه علیه ما طراحی کرده بود، عبور کنیم. ایران جدید و پر قدرت معطل آمریکا و اروپا نخواهد ماند.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر