کد خبر: 127329
A

آیت الله بهاری: جشنواره فیلم فجر حرام زادگی را در کشور ترویج می‌کرد

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری شهرستان بهار، با اشاره به اتفاقات جشنواره فیلم فجر، گفت: از وزارت ارشاد و قوه قضائیه درخواست داریم تا در اسرع وقت بیان برخی مطالب سخیف در جشنواره فیلم فجر را پیگیری نمایند.

آیت الله بهاری: جشنواره فیلم فجر حرام زادگی را در کشور ترویج می‌کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام علی اصغر زارعی مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری شهرستان بهار در همدان، با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر در جشنواره فیلم فجر، اظهار داشت: در روایتی از امیرالمومنین (ع) نقل شده است که "ما را دوست نمی‌دارد، مگر کسی که حلال زاده باشد"، اما متأسفانه در جشنواره فیلم فجر شاهد اظهاراتی سخیف بودیم که به صورت روشن، حرام زادگی را در کشور ترویج می‌کرد.

وی افزود: این که یک سلبریتی در اظهاراتی سخیف، عشق بین زن و مرد را برای حلال زاده بودن فرزند کافی دانسته و صیغه و (عقد) را لازم ندانسته، یعنی دقیقاً و مشخصاً ترویج حرام زادگی در کشور است.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه در غرب وحشی هم چنین چیزی وجود ندارد و آنها برای فرزند مشروع و نامشروع قانون خاص خود را دارند، گفت: حتی غرب نیز عشق طرفین و دوست داشتن را برای مشروع بودن فرزند کافی نمی‌داند، اما برخی در جشنواره فیلم فجر که باید مروج اسلام، انقلاب و آرمان‌های نظام و شهدا و امام راحل باشد، رسماً و عملاً، احکام و آداب اسلامی زیر سوال بردند.

وی با اعلام انزجار از بیان این مطلب مطرح کرد: اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه آیت الله بهاری (ره) با شرکت در پویش شکایت علیه این سلبریتی خاص و مابقی سلبریتی‌های هنجار شکن، نفرت و انزجار خود را اعلام و از وزارت ارشاد و قوه قضائیه درخواست داریم تا این مسئله را پیگیری نمایند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر