کد خبر: 127489
A

نایب رییس مجلس: جلسه شورای عالی امنیت ملی درباره مذاکرات وین برگزار شد/ پورابراهیمی: جلسه غیرعلنی برگزاری کنید تا حداقل ما هم باخبر باشیم

نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه شورای عالی امنیت ملی درباره مذاکرات وین خبر داد. محمدرضا پورابراهیمی در واکنش به این خبر گفت: : نمایندگان مجلس دغدغه‌های زیادی درباره مذاکرات وین دارند، همچنین درباره مسائل اوکراین و ایرانیان مقیم این کشور هم مسائل زیادی وجود دارد که لازم است هیئت‌رئیسه تصمیم‌گیری کند و در صورت امکان در شیفت سوم مجلس که ساعت ۱۹ برگزار می‌شود، جلسه غیرعلنی برای بررسی این موارد تشکیل شود.

نایب رییس مجلس: جلسه شورای عالی امنیت ملی درباره مذاکرات وین برگزار شد/ پورابراهیمی: جلسه غیرعلنی برگزاری کنید تا حداقل ما هم باخبر باشیم

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جلسه علنی بعد از ظهر امروز اظهار کرد: مسائل مربوط به اوکراین و همچنین مذاکرات هسته‌ای بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل امروز صبح نمایندگان نامه‌ای را خطاب به هیئت‌رئیسه مجلس نوشتند مبنی بر اینکه جلسه غیرعلنی برای بررسی این مسائل برگزار شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان مجلس دغدغه‌های زیادی درباره مذاکرات وین دارند، همچنین درباره مسائل اوکراین و ایرانیان مقیم این کشور هم مسائل زیادی وجود دارد که لازم است هیئت‌رئیسه تصمیم‌گیری کند و در صورت امکان در شیفت سوم مجلس که ساعت ۱۹ برگزار می‌شود، جلسه غیرعلنی برای بررسی این موارد تشکیل شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره مذاکرات دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی دارند و لازم است رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و نمایندگانی از وزارت خارجه توضیحاتی در جلسه غیرعلنی مجلس به نمایندگان ارائه دهند.

براساس این گزارش، علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر پورابراهیمی، گفت: مذاکره‌کنندگان کشورمان از وین برگشته‌اند و امروز جلسه‌ای در شورای عالی امنیت ملی برگزار شد که رئیس مجلس شورای اسلامی و برخی از اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس هم در آن جلسه حضور داشتند.

نایب رئیس مجلس گفت: امیدوارم قبل از آنکه کار از کار بگذرد، این جلسه غیرعلنی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: باقری کنی امشب به جلسه شورای عالی امنیت ملی می رود؟

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر