کد خبر: 127555
A
دیده‌بان ایران گزارش می دهد:

انتقاد صریح خبرگزاری انقلابی از اصلاح طلبان و مخالفان پوتین/ چرا برای مردم اوکراین تیترهای «سرزمین بی‌دفاع» و «گریه و حزن عمیق زن اوکراینی» می زنید؟

خبرگزاری انقلابی نزدیک به سازمان بسیج با انتشار گزارشی ضمن انتقاد از منتقدان داخلی پوتین و اصلاح طلبان نوشت: مرور ادبیات برخی از رسانه‌ها و کانال‌های اصلاح‌طلبان در پوشش تحولات اوکراین در پی حمله روسیه به این کشور نشان می‌دهد که این رسانه‌ها به‌طور گزینشی، مسئله جنگ را پوشش می‌دهند.

انتقاد صریح خبرگزاری انقلابی از اصلاح طلبان و مخالفان پوتین/ چرا برای مردم اوکراین تیترهای «سرزمین بی‌دفاع» و «گریه و حزن عمیق زن اوکراینی» می زنید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری انقلابی نزدیک به سازمان بسیج با انتشار گزارشی ضمن انتقاد از منتقدان داخلی پوتین و اصلاح طلبان نوشت: مرور ادبیات برخی از رسانه‌ها و کانال‌های اصلاح‌طلبان در پوشش تحولات اوکراین در پی حمله روسیه به این کشور نشان می‌دهد که این رسانه‌ها به‌طور گزینشی، مسئله جنگ را پوشش می‌دهند. بدون شک که جنگ مذموم و ناپسند است اما اینکه برای مردم اوکراین تیترهای «سرزمین بی‌دفاع»، «گریه و حزن عمیق زن اوکراینی و زمزمه سرود ملی»، «نازیسمِ روسی!»، «با دخترش خداحافظی می‌کند، بدون اینکه بداند آیا دوباره او را خواهد دید یا نه» و... انتخاب شود اما جنگ تحمیل‌شده به مردم یمن، سوریه و فلسطین از سوی تروریست‌های آمریکایی، رژیم صهیونیستی، عربستان، انگلیس نادیده گرفته شود به‌نوعی تکمیل پازل جنگ و صلح گزینشی است.

 
این خبرگزاری در ادامه گزارش خودش می نویسد: در واقع جریان اصلاح طلب با برجسته‌سازی تحولات اوکراین با رویکردی احساسی و القای مظلومیت دولت اوکراین (نه مردم این کشور) بدون در نظر گرفتن نقش کشورهای غربی در ایجاد این جنگ، در حال تکمیل پازل جنگ هستند. در این بین نیز مشهود است که به فرآیند صلح به طور گزینشی نگاه می‌شود و رسانه‌هایی که کمتر فعالیتی نسبت به حمله عربستان به یمن و حضور آمریکا در سوریه داشته‌اند در طی سه روز جنگ اوکراین چند ده محتوا در محکومیت اقدام روسیه داشته‌اند.
 

بنابرگزارش دیده بان ایران تجاوز روسیه علیه اوکراین در حالی وارد چهارمین روز خودش می شود که مقامات اوکراینی می گویند از آغاز درگیری‌ها تاکنون دستکم ۱۹۸ شهروند این کشور کشته شده‌اند، این شرایطی است که ده‌ها هزار تن نیز آواره شده‌اند و در تلاش برای ورود به کشورهای همسایه اوکراین هستند.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر