کد خبر: 127612
A
دیده‌بان ایران گزارش می دهد:

به تمسخر گرفتن «عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام» توسط خبرگزاری نزدیک به سپاه/ این «احمدی نژاد» همان کسی است که گفته بود امام زمان (عج) سال ۹۶ ظهور می کند

خبرگزاری نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی از صحبت ها و اظهارات چند سال اخیر محمود احمدی نژاد او را به تمسخر گرفت و نوشت: تقلا برای دیده شدن و بر هم ریختن افکار عمومی به واسطه همین ماجرا طی سالهای اخیر به ویژگی ثابت این سیاستمدار سابق کشورمان بدل شده است.

به تمسخر گرفتن «عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام» توسط خبرگزاری نزدیک به سپاه/ این «احمدی نژاد» همان کسی است که گفته بود امام زمان (عج) سال ۹۶ ظهور می کند

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی درباره اظهارات اخیر «محمود احمدی نژاد» درباره اوکراین نوشت: 

محمود احمدی‌نژاد ۷ بهمن ۱۴۰۰ در اظهاراتی مدعی شد که آمریکا و روسیه بر سر ایران و اوکراین معامله کرده‌اند.

احمدی نژاد گفت: «من اطلاع دقیق دارم که روسیه با آمریکا روی اوکراین و ایران با هم تاخت زدند. [آمریکا] اجازه بدهد که [روسیه] برود اوکراین رو بزند و این هم  [منظور روسیه] اجازه بدهد که [آمریکایی‌ها] بیایند سمت ایران».

البته چنین اظهاراتی از احمدی‌نژاد پیشتر نیز سابقه داشته است. تحلیل‌هایی که تاریخ هم نشان داده است چندان ربطی به واقعیت ندارد. 

این خبرگزاری حامی احمدی نژاد طی سال های 84 تا 92 اضافه کرد:

شهریور سال ۱۳۹۲ بود که احمدی‌نژاد در یکی از مساجد محله نارمک تهران یک سخنرانی کرد. در این سخنرانی تلاش کرد هیچ حرف سیاسی مطرح نشود اما یک حرف پر حاشیه زد که همه رسانه‌ها اینگونه تیتر زدند: احمدی‌نژاد مدعی شد امام زمان تا ۴ سال دیگر ظهور می‌کند!

این خبرگزاری در پایان گزارش خود همچنین می نویسد:

احمدی‌نژاد اغلب مدعی است که «خبر دقیق» دارد یا می‌گوید « اسنادش را منتشر می‌کنیم» و ... در حالی که اغلب ادعاهایی که از سوی وی مطرح شده و گاهی باعث ایجاد شوک در افکار عمومی شده است هیچ‌گاه تحقق پیدا نکرده است. 

ادعای ظهور، زلزله، جنگ، ترور و ... مواردی بود که احمدی‌نژاد به واسطه آنها تلاش کرده است همیشه در فضای رسانه‌ای کشور مطرح شود. تقلا برای دیده شدن و بر هم ریختن افکار عمومی به واسطه همین ماجرا طی سالهای اخیر به ویژگی ثابت این سیاستمدار سابق کشورمان بدل شده است. آنچه او تلاش می‌کند از مخاطبش حذف کند تا دیده شود همین عقلانیت و منطق است که اگر کسی با چنین ابزاری با ادعاهای عجیب او مواجه شود هیچ‌وقت این ادعاها محلی از اعراب پیدا نمی‌کند.

گفتنی است سردار کوثری هم در گفت وگوی امروز خود با اشاره به اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد گفته بود:  او با این اظهار نظرها می‌خواهد خود را مطرح کند اما این احمدی‌نژاد دیگر میان مردم جایی ندارد.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر