کد خبر: 127783
A

حاجی‌دلیگانی: اثری که در برگزاری حضوری مسابقات قرآن هست در فضای مجازی نیست

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مسابقات قرآن در ایجاد وحدت بین مسلمانان اثرگذار است و می‌تواند پیام جمهوری اسلامی را که عبارت از پیام قرآنی صلح و آرامش است، به جهان اسلام منتقل کند.

حاجی‌دلیگانی: اثری که در برگزاری حضوری مسابقات قرآن هست در فضای مجازی نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن، گفت: برگزاری مسابقات قرآن یکی از بهترین کارهای فرهنگی و ترویجی است که همه ساله اتفاق می‌افتد. این اقدام در ساختن فرهنگ نسل‌های بعدی و تعالی جامعه بسیار مؤثر است.

بنابر گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مجلس یازدهم در ادامه اظهار کرد: وقتی نتیجه این کار ارزشمند بیشتر می‌شود که آموزش‌ها و برنامه‌های قرآنی در تمام نقاط کشور، شهرها و روستاها توسعه یابد و تدبر در قرآن بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در زمینه برگزاری مسابقات قرآن به صورت مجازی گفت: ان‌شاءالله شرایطی فراهم شود که امکان برگزاری مسابقات قرآن به صورت حضوری وجود داشته باشد، چون اثری که در برگزاری حضوری مسابقات قرآن هست در فضای مجازی نیست. هر چند که اصل موضوع خوب است، ولی به هر حال شرایط به نحوی است که باید به سمت رعایت پروتکل‌ها برویم و بتوانیم شرایط حضوری را مهیا کنیم.

وی عنوان کرد: مسابقات قرآن در ایجاد وحدت بین مسلمانان بسیار اثرگذار است و می‌تواند پیام جمهوری اسلامی را که عبارت از پیام قرآنی و آرامش است، به بهترین نحو به جهان اسلام منتقل کند و می‌تواند مبنای آشنایی و ارتباط بیشتر ملت‌ها با هم شود.

مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران نهم تا چهاردهم اسفندماه با حضور ۶۲ شرکت‌کننده از ۲۹ کشور به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود و از لایو اینستاگرام ایکنا iqna_video و شبکه‌های رادیویی و سیمای قرآن پخش می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر