کد خبر: 127787
A

احمدی نژاد: مگر داشتن موشک افتخار دارد؟ که می گویید موشکی دارم که ۵۰۰ برابر قوی تر از بمب هیروشیما است!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ببینید چه چیزی را در دنیا درست کرده اند! سلاح هایشان را به رخ می کشند. این یکی می گوید من بمبی دارم که 500 برابر قوی تر از بمب هیروشیماست! آن یکی می گوید من موشکی دارم که 500 برابر قوی تر از بمب هیروشیما است! آیا بمب و موشک جز برای آدم کشی است؟ چطور شده که یک عده در دنیا به داشتن ابزار آدم کشی افتخار می کنند؟

احمدی نژاد: مگر داشتن موشک افتخار دارد؟ که می گویید موشکی دارم که ۵۰۰ برابر قوی تر از بمب هیروشیما است!

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود احمدی نژاد روز گذشته طی سخنانی در اجتماع مردم عشایر مغان، گفت پیامبران آمدند که بگویند مردم؛ انسانیت، شرف و وفاداری و محبت، خدمت به انسان ها و رفع مشکلات آنها مهم است. آن کسی ارزشمندتر است که خادم تر و به فکر زندگی مردم است. اما ببینید چه چیزی را در دنیا درست کرده اند! سلاح هایشان را به رخ می کشند. این یکی می گوید من بمبی دارم که 500 برابر قوی تر از بمب هیروشیماست! آن یکی می گوید من موشکی دارم که 500 برابر قوی تر از بمب هیروشیما است! آیا بمب و موشک جز برای آدم کشی است؟ چطور شده که یک عده در دنیا به داشتن ابزار آدم کشی افتخار می کنند و می گویند چون ما این ابزار را در اختیار داریم و بهتر بلدیم مردم را بکشیم باید آقا و حاکم دنیا باشیم و همه باید از ما تبعیت کنند؟ اگر کسی در جایی خطا یا تصادف کند یا حیوانی را زیر بگیرد، همین ها برای آسیب دیدن محیط زیست، اجلاس برگزار می کنند و بیانیه می دهند؟! گرچه که آن هم کار خوبی نیست و حیوان هم محترم است اما همان ها انبارهایشان را از سلاح هایی پر کرده اند که با یک بمب، میلیون ها انسان را بکشند.

مردم اوکراین چه گناهی کرده اند؟ آنها هم انسان هستند، می خواهند زندگی کنند و اختیارشان و زمین و ثروت و امکانات کشور دست خودشان باشد، اما قدرت های جهانی با همدیگر و پشت پرده به توافق رسیدند و دنیا را بین خودشان تقسیم کردند. به روسیه گفتند که اوکراین را بگیر، به چین گفتند تایوان را بگیر، ما هم بعدا می رویم ایران را می گیریم.آیا اینها انسان هستند!؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر