کد خبر: 127789
A

واکنش نماینده اصولگرای مجلس دهم به واکنش مردم به ماجرای تجاوز روسیه به اوکراین/ جمالی‌نوبندگانی: آیا مسلمانان روهینگیا تحت فشار نیستند؟/ چرا نگران «یمن» نمی شوید؟

نماینده مردم فسا در مجلس دهم شورای اسلامی می گوید: آیا یمن هر روز بمباران نمی‌شود که این عده نگران شوند؟ آیا در جریان حمله آمریکا و متحدانش به عراق، همین اوکراین 5 هزار نیرو وارد عراق نکرد که وارد خانه‌های مردم می‌شدند؟ آیا رژیم صهیونیستی همین چند روز قبل تهاجم گسترده‌ای به محله شیخ جراح نکرد؟!

واکنش نماینده اصولگرای مجلس دهم به واکنش مردم به ماجرای تجاوز روسیه به اوکراین/ جمالی‌نوبندگانی: آیا مسلمانان روهینگیا تحت فشار نیستند؟/ چرا نگران «یمن» نمی شوید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا در مجلس دهم شورای اسلامی، با اشاره به تجاوز اخیر روسیه به اوکراین و واکنش مردم به این ماجرا گفت: کسانی که امروز  این مواضع دوگانه را می‌گیرند، همان‌هایی هستند که وقتی ما برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها می‌خواهیم با کشورهای دیگر نیز مراوده اقتصادی و سیاسی داشته باشیم، فریاد سر می‌دهند که ما مستعمره فلان کشورها شده‌ایم؛ در حالی که نمی‌دانند ما وقتی مستعمره بودیم که با دخالت انگلیسی‌ها بحرین را به عنوان بهترین جزیره جنوبی ایران از دست دادیم و یا کوه‌های آرارات در شمال غرب را به روس‌ها دادیم و مجبور شدیم برای متفقین راه‌آهن بکشیم.

جمالی عنوان کرد: کسانی که اینگونه رفتارها و مواضع دوگانه را دنبال می‌کنند، به نوعی دنبال یک کاسبی تبلیغاتی هستند و دل در گرو مسائل دیگر دارند؛ آیا یمن هر روز بمباران نمی‌شود که این عده نگران شوند؟ آیا در جریان حمله آمریکا و متحدانش به عراق، همین اوکراین 5 هزار نیرو وارد عراق نکرد که وارد خانه‌های مردم می‌شدند؟ آیا رژیم صهیونیستی همین چند روز قبل تهاجم گسترده‌ای به محله شیخ جراح نکرد؟!

وی ادامه داد: آیا در حال حاضر آمریکا در شمال سوریه اشغالگری نمی‌کند و نفت این کشور را به غارت نمی‌برد؟ آیا مسلمانان روهینگیا همچنان تحت فشار نیستند و به آتش کشیده نمی‌شوند؟! کدامیک از سلبریتی‌های داخلی یا فعالان به اصطلاح حقوق بشری و یا رسانه‌های به اصطلاح مستقل غربی، به این مسائل پرداخته‌اند؟!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر