کد خبر: 127801
A

انتقاد رسانه انقلابی از فیلتر کردن شبکه های روسی زبان در اروپا/ چطور BBC می تواند اعصاب و روان ایرانی ها را به هم بریزد ولی انتشار تصاویر جنگ برای اوکراینی ها خوب نیست؟

رسانه نزدیک به جریان انقلابی نوشت: کشورهای اروپایی در روزهای اخیر که حمله نظامی روسیه علیه اوکراین در جریان بود، نه تنها شبکه های روسی زبان را مسدود کردند بلکه صفحات کاربران روس در توییتر، فیس بوک و اینستاگرام را نیز بستند.

انتقاد رسانه انقلابی از  فیلتر کردن شبکه های روسی زبان در اروپا/ چطور  BBC می تواند اعصاب و روان ایرانی ها را به هم بریزد ولی انتشار تصاویر جنگ برای اوکراینی ها خوب نیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری راه دانا وابسته به بسیج و جریان انقلابی با انتشار یک گزارش درباره محدودیت های اعمال شده بر روسیه طی روزهای اخیر نوشت:

با آغاز حمله نظامی روسیه به اوراین، مرزهای استاندار بین المللی از تعریف آزادی بیان تا حدود قابل توجهی جا به جا شد. مدعیان آزادی بیان در دنیا در حالی دست به فیلتر کردن شبکه های روسی زبان در اروپا کردند که این رفتار را برای بسیاری از کشورهای دیگر برنتابیده و آن را نادیده گرفتن آزادی بیان، مطبوعات و رسانه ها اعلام کردند.

کشورهای اروپایی در روزهای اخیر که حمله نظامی روسیه علیه اوکراین در جریان بود، نه تنها شبکه های روسی زبان را مسدود کردند بلکه صفحات کاربران روس در توییتر، فیس بوک و اینستاگرام را نیز بستند.

این رسانه جریان انقلابی نوشت: ایران نباید برای فضای مجازی خود قانون وضع کند باید خارجی ها هر چه می خواهند علیه مردم ایران در داخل کشور منتشر کنند! اما آنها می توانند رسانه های روسیه را فیلتر کنند. بی بی سی همه محتواهای خشن را علیه ایران منتشر می کند تا اعصاب و روان ایرانی ها به هم بریزد ولی به اوکراینی ها می گوید: تصاویر جنگ را منتشر نکنید استرس برای شما خوب نیست!!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر