کد خبر: 127852
A
دیده بان ایران گزارش می دهد:

خبرگزاری انقلابی: رسانه های حامی «زلنسکی» پروژه بگیران کاخ سفید هستند

خبرگزاری نزدیک به بسیج با انتشار گزارشی تحت عنوان"روایت مقاومت در اوکراین به سبک پروژه بگیران کاخ سفید" از اصلاح طلبان و حمایت آنها از اوکراین انتقاد کرد.

خبرگزاری انقلابی: رسانه های حامی «زلنسکی» پروژه بگیران کاخ سفید هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری راه دانا نزدیک به بسیج با انتشار گزارشی تحت عنوان"روایت مقاومت در اوکراین به سبک پروژه بگیران کاخ سفید" ضمن اشاره به تیتر روز گذشته روزنامه سازندگی با عنوان «رئیس جمهورِ در میدان» نوشت: 

در حالی روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب حوادث اوکراین را مقاومت رئیس جمهور جوان آن از کشورش توصیف می کنند که پیشتر از این جریان، مقاومت در سوریه و یمن را اقدامی تروریستی می خواندند.

این خبرگزاری در ادامه مدعی شده است که: "تحلیل رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب ایران نشان دهنده حمایت تمام قد از رئیس جمهور اوکراین آن هم به بهانه مقاومت تمام قد او از کشورش دارد! مقاومتی که از نظر اصلاح طلبان مفهومی دوگانه دارد، اگر به غربگراها نسبت داده شود، پسندیده است اما اگر همین مقاومت به سوریه یا یمن نسبت داده شود، اقدام تروریستی خوانده می شود."

به گزارش دیده بان ایران این گزارش ها در حالی مطرح می شود که روزنامه کیهان هم امروز رسانه های حامی اوکراین در جنگ مقابل روسیه را طرفداران اسرائیل معرفی کرد./ دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر