کد خبر: 127860
A
رویکرد عجیب رسانه رسمی به یک بحران اروپایی؛

خبرگزاری نزدیک به سپاه افرادی را که برای کمک به اوکراین رفته اند را «مزدور» نامید

طی روزهای گذشته روزنامه کیهان و خبرگزاری های وابسته به جریان انقلابی بارها حامیان اوکراین در برابر تجاوز روسیه را مورد شماتت قرار داده و آنها را پروژه بگیران کاخ سفید معرفی کردند.

خبرگزاری نزدیک به سپاه افرادی را که برای کمک به اوکراین رفته اند را «مزدور» نامید

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری تسنیم که یک رسانه رسمی و نزدیک به سپاه محسوب می شود در رویکردی غیر معمول در واکنش به حضور برخی افراد خارجی در اوکراین برای کمک به مردم و ارتش اوکراین در برابر روسیه نوشت: 

ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین اعلام کرد که حدود 16 هزار مزدور(!) خارجی در این کشور حضور دارند که برای دفاع از اوکراین می‌جنگند.

زلنسکی گفت: «اوکراین از داوطلبان خارجی که به کشور ما می‌آیند استقبال می کند، نخستین نفرات، 16 هزار نفر هستند که برای دفاع از آزادی ما میایند.»

وی همچنین با اشاره به اینکه بارها تلاش کردند ما را نابود کنند، ولی نتوانستند، خطاب به روسیه گفت: کلمه غرامت و بازسازی را یاد بگیرید.

به گزارش دیده بان ایران طی روزهای گذشته روزنامه کیهان و خبرگزاری های وابسته به جریان انقلابی بارها حامیان اوکراین در برابر تجاوز روسیه را مورد شماتت قرار داده و آنها را پروژه بگیران کاخ سفید معرفی کردند./ دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر