کد خبر: 127960
A
دیده‌بان ایران گزارش می دهد:

واکنش «بیانیه جمعیت ایثارگران» به امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید با موسسه شهدای عراق: قاضی زاده هاشمی باید عزل شود/ چگونه جای قاتل و شهید را عوض کرده اید؟/ عکس

جمعیت ایثارگران دفاع مقدس» با انتشار بیانیه ای نوشتند: آیا واقعاً به جایی رسیده ایم که جای قاتل و شهید عوض شده است؟ آقای قاضی زاده چه جوابی به کهنه سربازان و تنگ نفسان شیمایی کشور دارید؟ با چه توجیه ای که حتی در رسیدگی به امور ایثارگران ناتوان هستید آمادگی خود را در جهت رتق و فتق امور شهدای عراقی (قاتلان فرزندان ملت شریف ایران) اعلام کرده اید؟ چطور می خواهید جواب شهدا را بدهید؟

واکنش «بیانیه جمعیت ایثارگران» به امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید با موسسه شهدای عراق: قاضی زاده هاشمی باید عزل شود/ چگونه جای قاتل و شهید را عوض کرده اید؟/ عکس

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان بنیاد شهید و امور ایثارگران با موسسه شهدای عراق با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و عبدالاله النائلی رئیس موسسه شهدا عراق که در محل این موسسه در بغداد امضا شد «جمعیت ایثارگران دفاع مقدس» با انتشار بیانیه ای نوشتند: آیا واقعاً به جایی رسیده ایم که جای قاتل و شهید عوض شده است؟ آقای قاضی زاده چه جوابی به کهنه سربازان و تنگ نفسان شیمایی کشور دارید؟ با چه توجیه ای که حتی در رسیدگی به امور ایثارگران ناتوان هستید آمادگی خود را در جهت رتق و فتق امور شهدای عراقی (قاتلان فرزندان ملت شریف ایران) اعلام کرده اید؟ چطور می خواهید جواب شهدا را بدهید؟

گفتنی است در تفاهم نامه ای که معاون رئیسی دو روز قبل با نماینده کشور عراق امضا کرد آماده است: طرف عراقی از ایران نیز خواسته در زمینه ساخت شهرک‌های مسکونی در عراق برای موسسه شهدا و جانبازان این کشور اقدام کند و در این تفاهم‌نامه توافق شد کارگروه مشترکی برای پیگیری بند‌های مختلف این تفاهم‌نامه تشکیل شود.

همچنین عبدالاله النائلی رئیس موسسه شهدای عراق هم گفته است: تفاهم‌نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ما بسیار مهم است و عراق خواستار گسترش همکاری‌ها در این زمینه است، زیرا شهدا و ایثارگران دو کشور در کنار یکدیگر علیه تروریسم مبارزه کرده‌اند.

بنابرگزارش دیده بان ایران «جمعیت ایثارگران دفاع مقدس» در بیانیه خود خواستار برکناری امیرحسین قاضی زاده هاشمی از ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شده اند.

منبع: دیده بان ایران

FNFAlhVXEAEGo_j

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر