کد خبر: 127966
A

عضو شورای شهر تهران: امروز دولتی بر سر کار است که عناصر آن در مقابل «آقـــا» نیستند

رئیس شورای عالی استان های سراسر کشور گفت: امروز یک دولت مردمی برسرکار هست، امروز دولتی هست که نه تنها برخی عناصرآن در مقابل آقا نیستند، بلکه خودش را سرباز تمام نمای انقلاب و رهبری می‌داند. این به نظرم نکته حائز اهمیتی است.

عضو شورای شهر تهران: امروز دولتی بر سر کار است که عناصر آن در مقابل «آقـــا» نیستند

به گزارش دیده بان ایران؛ پرویز سروری رئیس شورای عالی استان های سراسر کشور در هشتمین کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی که بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، افزود: اولویت‌های ما این بود که این دولت یعنی دولت سابق که یک دولت ناکارآمد، یک دولتی بود که با روش‌های لیبرالیستی و غربگرایانه، و غرب پرستانه کشور را اداره می‌کرد، فرمان اجرایی کشور را از دست او بگیریم.

وی اضافه کرد: ما در هدفگذاری هایی که کرده بودیم این بود که شوراهای شهر بتوانند مدیریت‌های شهری را از این نگاه راکت و بسیار ایستا خارج کنند. مدیریتی که خدمت را از مردم گرفته بود و شتاب و نشاط را از شهرها گرفته بود. امروز شما شاهد هستید که آن اولویت‌ها محقق شده است.

وی درباره دولت مردمی اظهار داشت: امروز یک دولت مردمی برسرکار هست، امروز دولتی هست که نه تنها برخی عناصرآن در مقابل آقا نیستند، بلکه خودش را سرباز تمام نمای انقلاب و رهبری می‌داند. این به نظرم نکته حائز اهمیتی است.

وی یادآور شد: امروز دیگر ما حرف‌های ساختارشکنانه از برخی عناصر دولت نمی‌بینیم، از شهرداری‌ها نمی‌بینیم. امروز می‌بینیم که مدل خدمت در کشور راه افتاده و مردم احساس می‌کنند که یک دولتی دارند و یک مدیریت شهری دارند که در تلاش هست که مشکلات آنها را رفع بکند. اقتدار را در کنار خدمت به مردم هدیه بکند. این به نظر من آن آورده‌ای است که من و شما و همه عزیزانی که در این مدل و در این جریان نقش آفرینی کردند معترفند که این هدف اولیه حاصل شده  است.

وی در عین حال تاکید کرد: من، شما و همه دوستانی که در این فرایند نقش آفرینی کردند،ممکن است انتقادهایی به برخی انتصابات داشته باشند، انتقادهایی به کندی بعضی از حرکت‌ها داشته باشند، انتقاد به فقدان شتاب مورد نظرشان در جریان انقلاب برای خدمت داشته باشند؛ اینها نقدهایی هست که بعضا وارد است و همه ما باید به دنبال رفع آنها باشیم.

سروری گفت: اما ما، شما و همه دوستانی که روزی تمام آرزوی مان این بود که روزی را ببینیم که این نگاه غربگرایانه بر کشور حاکم نباشد و ما شاهد شکل گیری جریان انقلاب در عرصه‌های مختلف باشیم این هدف محقق شده و این باقیات الصالحاتی است که به واسطه زحمات شما در نقطه نقطه کشور شکل گرفته و ان شاء الله، این مسائل نیز با آسیب شناسی و با حضور جدی شما در عرصه‌های مختلف برطرف خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر