کد خبر: 128122
A

نماینده ولی فقیه در سپاه: آخرین مسئولیت «سپاه» این است که جهان را آماده ظهور امام زمان (عج) کند

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: سپاه آخرین مسئولیتش این است که عالم را آماده نهضت ظهور کند و خوشا به حال آن کسی در این فراهم کردن زمینه‌های ظهور نقش و تأثیرگذاری بیشتری دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه: آخرین مسئولیت «سپاه» این است که جهان را آماده ظهور امام زمان (عج) کند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی درهمایش بزرگداشت روز پاسدار ضمن تبریک فراوان و فرارسیدن ماه شعبان ماه پیامبر گرامی اسلام و اعیاد بزرگ این ماه به ویژه ولادت امام حسین(ع) و همچنین روز پاسدار و روز ولادت حضرت ابالفضل(ع) و روز ولادت حضرت سجاد(ع) و همچنین ولادت حضرت صاحب‌الزمان(عج)، در خصوص نام‌گذاری روز سوم شعبان به عنوان روز پاسدار با تصریح این موضوع که سپاه آخرین مسئولیتش این است که عالم را آماده نهضت ظهور کند و خوشا به حال آن کسی در این فراهم کردن زمینه‌های ظهور نقش و تأثیرگذاری بیشتری دارد، عنوان کرد: به همه همکاران و کسانی که حق به گردان ما دارند در سراسر کشور توصیه میکنم تا عملکرد خود را محاسبه کنند تا آشکار شود که آیا ما فقط پوسته پاسداری را داریم؟ رنگ پاسداری را داریم؟ بدانیم اگر پوسته و رنگ شد تا کجا می‌مامند؟ تا شب عاشورا! صبح عاشورا دیگر نمی‌ماند! از همین رو از خداوند مصونیت در برابر هر انحرافی را تا زمان فرارسیدن مرگمان بخواهیم و خدا به ما یک ایمان،  قدرت معرفت و بصیرت و استقامتی بدهد که در بزنگاه ها دچار لغزش نشویم  و بدانید که ان‌شاءالله اگر ما این جبهه حسینیان را کمن و کیفن گسترش دهیم زمینه‌های ظهور حضرت حجت فراهم می شود.

حجه الاسلام حاجی صادقی در ادامه با بیان این موضوع که هر سال عاشورا، عاشورایی جدید، نهضتی تازه و احیاگری به روز و نوین است، تصریح کرد: بعد از 1400 سال وقتی انقلاب اسلامی با همان فرهنگ عاشورایی شکل گرفت و هم بعثت را و هم غدیر را احیا کرد. امام خمینی(ره) برای اینکه این انقلاب مانند اسلام، صدر اسلام آغاز، گرفتار آسیب‌ها و خطرها و در برابر لغزش‌ها از مسیر صراط مستقیم خارج نشود، راهبردهایی داشت یکی از آنها ایجاد سپاه پاسداران بود، یعنی کسانی که در زمره یاران حسینی باشند جبهه امام حسین(ع) باید قوی باشد تا انقلاب بماند. وی افزود: روز این پاسداری را هم روز تولد این امام گذاشت، ‌و چه زیبا نامی از بین همه این مناسبت‌ها روز ولادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار و این یعنی هویت و حقیقت روز پاسداری ریشه در فرهنگ حسینی و عاشورایی دارد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر