کد خبر: 128166
A

نماینده مجلس: برخی برای مردم اوکراین اشک تمساح می‌ریزند

نماینده سیرجان در مجلس گفت: کسانی که برای مردم اوکراین اشک تمساح می‌ریزند دلسوز آنها نیستند بلکه آنها اغراض سیاسی خود را با این موضع‌گیری‌ها پیگیری می‌کنند.

نماینده مجلس: برخی برای مردم اوکراین اشک تمساح می‌ریزند

به گزارش دیده بان ایران؛ شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی فضاسازی‌‌ها از سوی ضد انقلاب و برخی اصلاح طلبان در مورد حمله به اوکراین، گفت: آنهایی که امروز برای ملت اوکراین اشک تمساح می‌ریزند و از آنها در ظاهر دفاع می‌کنند دلسوز ملت اوکراین نیستند و با این کار اغراض سیاسی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال می‌کنند.

وی افزود: اینها همان‌هایی هستند که در قبال حملات آمریکا و ائتلاف سعودی و همچنین حملات آمریکا به عراق و افغانستان و کشتار مردم در این کشورها هیچ موضعی اتخاذ نکردند و هیچ واکنشی نشان نداند، گویا که اصلا انسانی در این حملات کشته نشده است.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این استانداردهای دوگانه در قبل مجلس شورای اسلامی مختلف در حمایت از ملت‌ها هیچ وقت از سر خیرخواهی نیست و هیچ سنخیتی با موازین حقوق بشری ندارد، بلکه این موضع‌گیری‌ها کاملا سیاسی است.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح در میان ملت‌ها بوده و در مورد جنگ اوکراین نیز خواسته تا طرفین به صورت مسالمت‌آمیز و از طریق گفت‌وگو مسأله خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه حامی جنگ نیست اما کسانی که چشم‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌ بر روی کشتار ملتی می‌بیندند و نسبت به جنگ در یک کشور دیگر موضع می‌گیرند باید درباره این رفتار دوگانه خود توضیح دهند./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر