کد خبر: 128210
A

بیانیه ۴۷۰۰ استاد دانشگاه در خبرگزاری نزدیک به سپاه: سناریوی «شکدم» کار پلد طینتان و پست فطرتان بود/ جریان داخلی توطئه گر و سردمداران آنها در آستانه روز پاسدار توطئه رسانه ای کردند+متن

۴۷۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی طی بیانیه‌ای که در خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد خواستار برخورد با کسانی شده اند که درباره کاترین شکدم اظهار نظر کرده اند

بیانیه ۴۷۰۰ استاد دانشگاه در خبرگزاری نزدیک به سپاه: سناریوی «شکدم» کار پلد طینتان و پست فطرتان بود/ جریان داخلی توطئه گر و سردمداران آنها در آستانه روز پاسدار توطئه رسانه ای کردند+متن

به گزارش سایت دیده بان ایران؛۴۷۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی طی بیانیه‌ای که در خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد خواستار برخورد با کسانی شده اند که درباره  کاترین شکدم اظهار نظر کرده اند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

پلید طینتان و پست فطرتانی که از سر عجز و ناتوانی درونی، دست به سناریو پردازی برای تخریب جان برکفان انقلاب می زنند بدانند این سبز پوشان، سربازان مخلص و مطیع رهبر فرزانه ای هستند که در توسلش به صاحب عصر امام زمان ( عج) چنین گفت و عرش را به لرزه درآورد : "من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم، اندک آبرویی هم دارم، همه اینها را کف دست گرفته ام در راه انقلاب و اسلام فدا خواهم کرد". 

این مجاهدان، روزی اسلحه بر دوش مقابل دشمن متجاوز ایستادند و از خاک میهن دفاع کردند و اینک سالهاست با قلم و فکر و اندیشه شان شبانه روز خالصانه در حال جهاد هستند. حقیر فکرانی که با تصور باطل و توهم پست خود، با داستان سرایی، سفره ی پروژه نفوذ را در فضای رسانه ای گستردند و به خیال خام خود می خواهند میدان داران جهاد تبیین را از میدان خارج کرده و از آب گل آلود ماهی بگیرند، بدانند این جهاد، فرمان نائب بر حق امام عصر ( عج) است و سربازان این عرصه، چنان استوار ایستاده اند که تیرهای مجازی دشمنان گزندی به آنان نخواهد رساند و سرانجام "زمستان می رود، شقایق خواهد ایستاد و روسیاهی به ذغال خواهد ماند". 

جریان داخلی توطئه گر و سردمداران آنها از منافقین و معاندین برای فرار از عجز سالهای گذشته، برای آرام ساختن دل بی قرارشان و تسویه حساب با این مجاهدان، شب و روز در حال نقشه کشی و سناریوسازی هستند غافل از اینکه جان برکفان انقلاب و اسلام، خود را مهیای تیرهای زهرآگین ساخته اند و با جان و آبروی خود نهالی را که ۴۳ سال پیش کاشته اند و اینک درختی تنومند شده است، محافظت می کنند، جان می دهند آبرو می دهند ولی خواب خوش به کینه توزان انقلاب نخواهند داد. 

پروژه آلوده نمایی مسئولین خوشنام نظام که ناشیانه و بدون هیچ سندی افکار عمومی را به بازیچه گرفته است در ادامه همان پروژه تخریب نهاد مقدس سپاه است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) چندی پیش به درستی به آن اشاره فرمودند و همچون همیشه آنچه را خیلی افراد در آینه نمی دیدند، ایشان در خشت خام دیدند و توصیف فرمودند که: "امروز نوبت سپاه است که تهمت بزنند و لجن پراکنی کنند". 

امروز دشمن در میدان جنگ شناختی جبهه آرایی کرده و به ابزاری همچون داستان پردازی کذب و ناجوانمردانه متوسل شده است که البته ابزاری بس بی رمق است. پیروزی در این میدان جنگ با آنانی خواهد بود که خود را مجهز به بینش سازند.

اساتید بسیجی جامعه علمی کشور بعنوان سربازان این جنگ نرم در پاسخ به فرمان جهاد تبیین رهبری از عموم هموطنان عزیز درخواست می نمایند با تجهیز خود به ابزار بینشی مراقب میدان جنگ فضای رسانه ای باشند که امروز در امان ماندن از آسیب های آن، کمتر از در امان ماندن از موشک و خمپاره میدان جنگ نیست. در خصوص فتنه ابهام افکنی با نام خانم کاترین شکدم چند نکته مهم را به اختصار خدمت مردم عزیز بیان می داریم: 

خانم شکدم در هیچ کدام از مصاحبه های خود هیچگونه ادعایی در مورد ارتباط با سردار جوانی بیان نمی کند و شیطنت رسانه ای با کمک یک اکانت جعلی با ادعای ترجمه مصاحبه کاترین شکدم (بدون ارائه مستندات) آغاز می گردد.          

از انتشار مصاحبه خانم شکدم با وبگاه تایمز اسراییل که اکانت جعلی مذکور مدعی ترجمه آن می باشد چهار ماه گذشته است. در این مدت، این مصاحبه هیچگونه بازخوردی در رسانه های معاند خارجی و زاویه دار داخلی که از کاه، کوه می سازند ندارد. 

این توطئه رسانه ای، با هدف شبهه افکنی، در آستانه روز پاسدار آغاز می شود و محصول  هماهنگی ورشکستگان سیاسی (منافقین، فرقه انحرافی  و زخم خوردگان فتنه 88) و دشمنان خارجی با اسم رمز شکدم می باشد. که البته بسیار زود در مصاحبه شخص ایشان با بی بی سی همه مطالب ادعایی سناریو پردازان، به وضوح انکار می شود. 

توطئه گران که از قرار دادن نام سردار جوانی در لیست ترور طرفی نبستند، اقدام به ترور شخصیتی ایشان کردند که در طول تاریخ نمونه های مشابه فراوانی دارد.

دشمن، سپاه را به عنوان مهمترین پایگاه قدرت سخت و نرم انقلاب اسلامی ایران هدف قرار داده است و در یک ماه دو سناریوی فایل صوتی با رویکرد فساد اقتصادی و مصاحبه شکدام با رویکرد نفوذ و فساد اخلاق را اجرا نموده است.

از اهداف اصلی این فتنه، هجمه به جهاد تبین و خلع سلاح فرماندهان شاخص آن بویژه سردار جوانی است که الحق نقش بارزی در فتنه های دور و نزدیک از قبیل فتنه 88 و حلقه انحرافی و روشنگری در مقابله با توطئه های دشمنان بیرونی داشته اند.    

دشمنان زخم خورده در صدد هستند با ضربه زدن به حامیان اصلی انقلاب، حریم علمدار و سکاندار انقلاب امام خامنه ای را مورد تهاجم قرار دهند. زهی خیال باطل که این فتنه هم با جهاد تبیین سربازان در میدان قطعا خنثی و دشمنان آرزوی کامیابی خود را بگور خواهند برد.انشاءالله.

در کنار روشنگری اهل قلم و تبیین واقعیت توسط صاحبنظران و دغدغه مندان، انتظار می رود رسانه ملی و قوه قضاییه به بررسی زوایای مختلف این توطئه ورود نمایند. 

ما، چهارهزار و هفتصد استاد دانشگاه، عرض می کنیم سردار عزیز، میدان دار جهاد تبیین، ارزشمند بودن حضورتان در میدان جنگ نرم را از دشمنی دشمنان بشناسید، روزی در لیست تحریم  اتحادیه اروپا قرار گرفتن، روزی در لیست ترور منافقین قرار گرفتن و امروز در مرکز سیبل دشمنی رسانه ای قرار گرفتن نشان از درستی راه و هدف شماست، خدا قوت. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر