کد خبر: 128216
A
در گفت و گو با دیده بان ایران بیان شد؛

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: در تصویب ارز ۴۲۰۰ تومانی به نمایندگان مخالف اجازه صحبت ندادند!/ حذف ارز ترجیحی باعث افزایش سرسام‌آور قیمت کالاهای اساسی می‌شود

غلامحسین رضوانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با سایت دیده بان ایران:تورم شدید ماحصل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است. با حذف ارز ترجیحی تورم تشدید شده و همین هم باعث افزایش سرسام آور کالاهای اساسی خواهد شد. در شرایط کنونی زمینه ارز ترجیحی در کشور فراهم نیست و ممکن است شاهد عواقب خطرناکی باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: در تصویب ارز ۴۲۰۰ تومانی به نمایندگان مخالف اجازه صحبت ندادند!/ حذف ارز ترجیحی باعث افزایش سرسام‌آور قیمت کالاهای اساسی می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ غلامحسین رضوانی، نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم که از مخالفان حذف ارز 4200 تومانی است در رابطه با دلیل مخالفت خود به سایت دیده‌بان ایران گفت: بنده هنوز هم مخالف حذف ارز ترجیحی هستم؛ چون با حذف این ارز شرایط مردم به مراتب بدتر از قبل خواهد شد و شاهد گرانی‌های وحشتناکی هستیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه درباره شایعات مبنی بر مخالفت دولت با اختصاص 9 میلیارد دلار برای جبران حذف ارز 4200 تومانی اظهار کرد: آن 9 میلیارد دلار مصوبه کمیسیون تلفیق برای جبران ارز ترجیحی بوده و دولت مخالفتی با حذف ارزترجیحی ندارد. 

در تصویب ارز 4200 تومانی به نمایندگان مخالف اجازه صحبت ندادند!

رضوانی درباره دلیل اعتراض او به حذف ارز ترجیحی خاطرنشان کرد: مخالفت بنده با حذف ارز 4200 تومانی در دو مورد بود. یکی به دلیل نقل مصوبه کمیسیون تلفیق نهایت دقت لازم نشده بود و اینکه اجازه صحبت به مخالف و موافق داده نشد.

نگذاشتند مزایا و معایب لایحه حذف ارز ترجیحی مشخص شود!

وی در ادامه افزود: اصلا نگذاشتند مزایا و معایب این لایحه مشخص شود.

با تصویب حذف ارز ترجیحی شاهد تبعات گسترده‌ای خواهیم بود! / زمینه حذف ارز ترجیحی فراهم نیست!

 نماینده تهران با تاکید بر فراهم نبودن شرایط حذف ارز ترجیحی اظهار کرد: به اعتقاد بنده در حال حاضر زمینه حذف ارز ترجیحی در کشور فراهم نیست و این قضیه می‌تواند تبعات گسترده‌ای داشته باشد.

مصوبه کمیسیون تلفیق، استمرار و بقای ارز ترجیحی است!

این نماینده مجلس در رابطه با مصوبه کمیسیون تلفیق گفت: به طور خلاصه می‌گویم مصوبه کمیسیون تلفیق استمرار و بقای ارز ترجیحی است.

رضوانی درباره با اظهارنظر نمایندگان موافق در خصوص تامین کالاهای اساسی با 11 هزار تومان خاطرنشان کرد: متاسفانه هر آنچه که نمایندگان موافق گفتند درست است.

با حذف ارز ترجیحی شاهد عواقب خطرناکی خواهیم بود!

نماینده تهران در مجلس یازدهم تاکید کرد: باز هم تاکید می‌کنم در شرایط کنونی زمینه ارز ترجیحی در کشور فراهم نیست و ممکن است شاهد عواقب خطرناکی باشیم.

تورم شدید ماحصل  حذف ارز 4200 تومانی است 

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطر نشان کرد:تورم شدید ماحصل ارز ۴۲۰۰ تومانی است.  با حذف ارز ترجیحی تورم تشدید شده و همین هم باعث افزایش سرسام آور  کالاهای اساسی خواهد شد.

منبع: سایت دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر