کد خبر: 128266
A
دیده بان ایران گزارش می دهد:

انتقاد شدید خبرگزاری نزدیک به سپاه از عضو مجمع تشخیص مصلحت کشور/ احمدی‌نژاد از امین فردین پیروی می‌کند یا برعکس؟

خبرگزاری نزدیک به سپاه نوشت: احمدی‌نژاد و حامیانش طی سالهای اخیر به هیچ وجه از دروغ‌پردازی و جوسازی علیه حاکمیت جمهوری اسلامی دست برنداشته‌اند. شاید یکی از دلایلی که به طور مصداقی علیه شخص سردار جوانی هم دروغ‌سازی می‌کنند این باشد که سردار جوانی بیشترین تلاش‌ها را برای تبیین و تشریح این جریان انجام داده است.

انتقاد شدید خبرگزاری نزدیک به سپاه از عضو مجمع تشخیص مصلحت کشور/ احمدی‌نژاد از امین فردین پیروی می‌کند یا برعکس؟

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال ادعاهای اخیر «کارترین پرز شکدم» درباره سفرهایش به ایران و آنچه در تایمز اسرائیل منتشر کرده است با انتشار گزارشی ضمن حمله به محمود احمدی نژاد، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت:

متن دقیق یادداشت شکدوم و مصاحبه حضوری وی در بی‌بی‌سی نشان می‌دهد تمام آنچه که حامیان احمدی‌نژاد و ضدانقلاب به دنبال جوسازی علیه نظام و انقلاب بودند بی‌پایه و اساس بوده است.

احمدی‌نژاد و حامیانش طی سالهای اخیر به هیچ وجه از دروغ‌پردازی و جوسازی علیه حاکمیت جمهوری اسلامی دست برنداشته‌اند. شاید یکی از دلایلی که به طور مصداقی علیه شخص سردار جوانی هم دروغ‌سازی می‌کنند این باشد که سردار جوانی بیشترین تلاش‌ها را برای تبیین و تشریح این جریان انجام داده است.

کاربری در فضای مجازی پرسیده است که این سبک افشاگری را احمدی‌نژاد از امین فردین یاد گرفته است یا برعکس فردین تلاش کرده است شبیه احمدی‌نژاد بشود؟ 

امین فردین به همان شیوه‌ای که احمدی‌نژادی‌ها به افراد و اشخاص اتهام می‌زنند تلاش می‌کند راست و دروغ از زندگی خصوصی بازیگران اطلاعاتی را افشا کند که باعث بدنامی آنها می‌شود. 

این خبرگزاری در ادامه نوشت: نکته دیگر ماجرا این است که در میان این جوسازی‌ها علیه نظام و انقلاب بسیاری از افراد که ژست عدالتخواهی به خود گرفته‌اند نیز در این مورد مدعی شدند. برخی همسو با جریان احمدی‌نژاد شدند و شروع به طعنه زدن علیه مسوولان و نهادها شدند، برخی هم نظام را نشانه گرفتند و مطالبه پاسخگو بودن نظام شدند. این مسیر عدالتخواهی ختم به احمدی‌نژاد خواهد شد. مسیری که بارها رهبرانقلاب نسبت به خطرات آن تذکر داده‌اند. 

گفتنی است این چندمین بار طی هفته های اخیر است که این خبرگزاری ضمن هجمه تند علیه محمود احمدی نژاد او را با عنوان پیش گوی دروغگو معرفی کرده است.

ماجرای «کاترین پرز شکدم» در روزهای گذشته به یکی از داغ ترین اخبار رسانه های داخلی و خارجی و همچنین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر