کد خبر: 128306
A

کاظم انبارلویی: به خانم «شکدم» نسبت های دروغ داده اند/ روزنامه اسرائیلی به نام تایمز اصلاً فعالیت رسانه‌ای ندارد

کارشناس مسائل سیاسی نزدیک به جریان انقلابی با اشاره به اینکه شکدم ادعاهایی که در فضای مجازی به وی نسبت داده شده را اصلاً مطرح نکرده است بلکه دروغ‌هایی به وی نسبت دادند تصریح کرد: فضای مجازی متاسفانه سرشار از این دروغ‌پردازی‌هاست.

کاظم انبارلویی: به خانم «شکدم» نسبت های دروغ داده اند/ روزنامه اسرائیلی به نام تایمز اصلاً فعالیت رسانه‌ای ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ «کاظم انبارلویی»، کارشناس مسائل سیاسی نزدیک به جریان انقلابی با اشاره به خبرسازی‌های کذب در خصوص جاسوسی کردن «کاترین شکدم» از برخی فرماندهان نظامی و مسئولان کشور گفت: خبرسازی درباره خانم کاترین شکدم و اینکه وی جاسوس و نفوذی است اولین بار در یک روزنامه اسرائیلی اتفاق افتاد که بعد از بررسی‌ها مشخص شد که چنین روزنامه اصلاً فعالیت رسانه‌ای ندارد.

وی با اشاره به اینکه شکدم ادعاهایی که در فضای مجازی به وی نسبت داده شده را اصلاً مطرح نکرده است بلکه دروغ‌هایی به وی نسبت دادند تصریح کرد: فضای مجازی متاسفانه سرشار از این دروغ‌پردازی‌هاست چرا که برخی به دنبال منافع شخصی در پی سرگرمی‌های خبری در شبکه‌های اجتماعی هستند.

انبارلویی با اشاره به اینکه عمدتاً این دست از خبرها از آلبانی و اتاق فکر منافقین بیرون می‌آید تاکید کرد: منافقین با خط آمریکایی یک موج خبری ایجاد می‌کنند و در داخل کشور هم برخی گروه‌های سیاسی و رسانه‌ای آن را بازنشر می‌دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه بعد از موج سواری منافقین و برخی گروه‌های سیاسی در داخل در نهایت خانم شکدم با بی‌بی‌سی مصاحبه می‌کند که اصلاً چنین ادعایی نداشته است تاکید کرد: این سرگرمی‌ها روش کار منافقین و آمریکاست.

گفتنی است خبرگزاری نزدیک به بسیج امروز از دستگاه های امنیتی درخواست کرده است که با برخی از کاربران که درباره «شاکدام» توییت کرده اند برخورد کند.

 

در همین رابطه بخوانید:

حمله تند خبرگزاری نزدیک به سپاه به منتقدان نفوذ/ سایبری‌های لجن پراکن آمریکایی در ایران مصونیت قضایی دارند؟

کیهان بالاخره به ماجرای نفوذ «کاترین پرز‌شکدم» واکنش نشان داد

خبرگزاری نزدیک به سپاه: «شاکدام» پروژه مشترک سایت اسرائیلی و کانال احمدی‌نژادی بود/ بررسی سابقه و ماهیت این زن اسرائیلی به‌عهده نهادهای امنیتی بود نه رسانه!

خبرنگار اسرائیلی، جاسوس رسانه نظامی روسیه بود؟/ شاکدام: ایران یک دموکراسی تمام عیار است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر