کد خبر: 128414
A
دیده بان ایران:

ادعای کانال خبری انقلابی: رحمانی فضلی قرار بود جانشین «علی شمخانی» شود/ ماجرای ویلای ۱۸۰۰ متری رحمانی فضلی برای هَوا کردنش بود

یک رسانه انقلابی مدعی شده است که پیش از مطرح شدن ماجرای 1800 متری «رحمانی فضلی» نام او به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و جانشین «علی شمخانی» مطرح شده بود که به نظر می رسد منتفی شده است.

ادعای کانال خبری انقلابی: رحمانی فضلی قرار بود جانشین «علی شمخانی» شود/ ماجرای ویلای ۱۸۰۰ متری رحمانی فضلی برای هَوا کردنش بود

به گزارش دیده بان ایران؛ یک رسانه انقلابی مدعی شده است که پیش از مطرح شدن ماجرای 1800 متری «رحمانی فضلی» نام او به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و جانشین «علی شمخانی» مطرح شده بود که به نظر می رسد منتفی شده است.

این رسانه نزدیک به جریان انقلابی همچنین ادامه می دهد: مطرح شدن خانه سازمانی «رحمانی فضلی» وزیر سابق کشور به این دلیل بوده که وی در جمع بندی های نهایی گزینه اصلی دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و تیمی در دولت و مجموعه های نظامی در یک طراحی رسانه ای خواسته اند با پیش کشیدن ماجرای «خانه سازمانی» او اصطلاحا وی را خراب کند. جمع بندی دفتر رهبر معظم انقلاب بر روی «رحمانی فضلی» قطعی بوده ولی با جوسازی رسانه ای اخیر احتمال تغییر گزینه دبیری شورای عالی امنیت ملی وجود دارد.

این رسانه همچنین اضافه کرد: گفته می شود احتمالا علی شمخانی بعد از تعیین تکلیف مذاکرات هسته ای، از شورای عالی امنیت ملی خداحافظی می کند.

بنا برگزارش دیده بان ایران؛ دریابان شمخانی از  شهریور ۱۳۹۲ به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی انتخاب شده و در سال های اخیر ماجرای ویلای لاکچری داماد و مجموعه کشتیرانی فرزندانش حواشی بسیاری را به دنبال داشت.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر