کد خبر: 128424
A

نماینده مجلس: ۲۰ گروه از کشورهای غربی تاکنون خواهان مذاکره برای خرید نفت ایران بوده‌اند

نماینده همدان در مجلس یازدهم مدعی شد: تاکنون 20 گروه از کشورهای غربی خواهان مذاکره مستقیم برای خرید نفت ایران بوده‌اند و ایران به خوبی فضای بین الملل را رصد می‌کند و دقیقا می‌داند که در این فضا باید چگونه رفتار کند.

نماینده مجلس: ۲۰ گروه از کشورهای غربی تاکنون خواهان مذاکره برای خرید نفت ایران بوده‌اند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس درباره انتشار خبر توقیف دو نفتکش ایرانی توسط خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا اظهار داشت: این اقدامات آمریکا در آستانه مذاکرات برای امتیازگیری و تحت فشار قرار دادن ایران است.

وی افزود: هرچند که امروز به دلیل شرایط به وجود آمده در صحنه بین الملل آمریکا و غرب بیش از هر زمان دیگری به نفت ایران نیازمند هستند اما بدانند که ایران اقتصاد و آینده اقتصاد خود را به مذاکرات وین گره نزده است و مذاکرات وین صرفاً گوشه‌ای از تحرکات ایران در صحنه بین الملل است.

نماینده مردم همدان در مجلس خاطرنشان کرد: ایران از هر موقعیتی برای گسترده کردن اقتصاد خود استفاده می‌کند اما ایران به کشورهایی که در موضع ضعف قرار دادن امتیازی نخواهد داد.

فلاحی تاکید کرد: تاکنون 20 گروه از کشورهای غربی خواهان مذاکره مستقیم برای خرید نفت ایران بوده‌اند و ایران به خوبی فضای بین الملل را رصد می‌کند و دقیقا می‌داند که در این فضا باید چگونه رفتار کند./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر