کد خبر: 128510
A

واکنش معاون سیاسی سپاه به ماجرای «کاترین پرز شکدم»/ سردار جوانی: در قضایای اخیر همان آرامش شب عملیات کربلای ۵ را داشتم

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه در میدان نبرد نرم، تیر‌ها حیثیت و آبروی افراد را مورد هدف قرار داده است، گفت: در قضایای اخیر همان آرامش عملیات کربلای ۵ را داشتم، زیرا مانند همان زمان به راهی که در آن هستم ایمان دارم.

واکنش معاون سیاسی سپاه به ماجرای «کاترین پرز شکدم»/ سردار جوانی: در قضایای اخیر همان آرامش شب عملیات کربلای ۵ را داشتم

به گزارش دیده بان ایران؛ معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه در میدان نبرد نرم، تیرها حیثیت و آبروی افراد را مورد هدف قرار داده است، گفت: در قضایای اخیر همان آرامش عملیات کربلای 5 را داشتم زیرا مانند همان زمان به راهی که در آن هستم ایمان دارم.

جمعی از استادان بسیجی دانشگاه‌ها با سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

سردار جوانی در این دیدار بر ضرورت حضور آگاهانه و درک اقتضائات کشور در شرایط خاص از سوی نیروهای انقلابی تاکید کرده و افزود: اگر این درک و حضور به موقع وجود داشته باشد با سرعت از شرایط عبور خواهیم کرد اما اگر تاخیر صورت گیرد این تاخیر هزینه‌هایی خواهد داشت.

وی گفت: ما بر عهد و پیمانی که با شهدا بسته‌ایم پایبندیم و تا نفس هست هیچ چیزی نمی‌تواند در مسیر حرکت ما و در این عهد و پیمان خللی ایجاد کند.

معاون سیاسی سپاه در ادامه گفت: باید برای هجمه‌های دشمن آماده بود. در میدان این نبرد نرم، ترکش‌ها جسم را نشانه نمی‌گیرند تیرهای این جنگ حیثیت و آبروی افراد را مورد هدف قرار داده است. برخی مواقع در این فضا با اتهام‌زنی مورد هجوم قرار می‌گیریم.

سردار جوانی در ادامه از «آرامش خود در برابر این فتنه دشمن» سخن گفت و آرامش این روزهای خود را در برابر هجمه دشمن از جنس آرامش شب عملیات کربلای ۵ در شلمچه و در هجوم تیرهای دشمن عنوان کرد و گفت: در این قضایا همان آرامش عملیات کربلای 5 را داشتم زیرا مانند همان زمان به راهی که در آن هستم ایمان دارم.

* دشمن امروز به دنبال ساکت کردن نیروهای انقلاب است

وی افزود: واقعیت این است که دشمن از هر راهی استفاده می‌کند تا سربازان انقلاب را از میدان خارج کند، باید یاد بگیریم با این شگردهای دشمن در جنگ نرم و شناختی تا نفس داریم ادامه داده و مبارزه کنیم. دشمن امروز به دنبال ساکت کردن انقلابیون است. امروز انقلاب اسلامی از مرحله‌ای که از تهدید سخت دشمن اثر بپذیرد عبور کرده است و به برکت تلاش‌های جبهه مقاومت قدرتی تولید کرده که آمریکایی‌ها از آن وحشت دارند.

وی همچنین بیان کرد: چیزی که اهمیت دارد آن است که تحت تاثیر اقدامات دشمن مردم دچار گمراهی نشوند. مردم امروز نشان دادند که دشمن شناس هستند و این را در تمامی وقایعی که در این سال‌هایی که از عمر انقلاب می‌گذرد روی داده ثابت کرده‌اند.‌

سردار جوانی تصریح کرد: در جهاد تبیین دشمن به دنبال گمراه‌سازی است. نهضت استادی بسیج به این نکته باید توجه کند که دشمن امروز به واسطه چه کسانی می خواهد نقشه‌های خود را پیش ببرد؟

* فشار دشمن در حوزه فرهنگی با عبور از تحریم‌ها

وی حضور استادان بسیجی را در این دیدار نشان دهنده دشمن شناسی و نوعی مقابله با هجمه دشمنان دانست و این اقدام را نشانه فهم، بصیرت و زمان شناسی نهضت استادی بسیج عنوان کرد و گفت: باید بسیج اساتید تلاش کند خنثی کننده مکرها و حیله‌های دشمن باشند.

معاون سیاسی سپاه افزود: امروز در جهاد تبیین باید هدفمند و هوشمندانه عمل کنیم. هدف دشمن گمراه سازی مردم است و خروجی پروژه گمراه سازی آنان ایجاد بدبینی و بی اعتمادی است.

وی ادامه داد: ما در حال عبور از تحریم‌ها هستیم با عبور از تحریم‌ها فشار دشمن را در حوزه فرهنگی خواهیم داشت. اساتید باید این امر را جدی بگیرند.

سردار جوانی افزود: امروز نیازمند جبهه سازی و مشارکت علیه توطئه‌های دشمنان هستیم. باید زمینه‌های هم‌افزایی و تعامل استادان و نخبگان دانشگاهی فراهم شود . باید نگران حرکت‌های افراطی و تفریطی بود، این نیازمند درایتی مبتنی بر سیاست‌های درست و پرهیز از واکنش‌های هیجانی است. با استفاده از ظرفیت نخبگانی اساتید و جامعه دانشگاهی کشور می توان حرکت‌های هوشمندانه و مبتنی بر تفکرو دور از افراط و تفریط را ایجاد کرد.

معاون سیاسی سپاه در ادامه ضمن اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم و ریل گذاری‌های صحیح دولت، نگاه به آینده را امیدوارانه عنوان کرد و بر لزوم غنیمت شمردن زمان و فرصت برای انجام وظایف انقلابی و هم افزایی و تعاملات تاکید کرده و از خداوند خواست تا آخرین نفس در مسیر انقلاب حرکت کرده و این پرچم به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت ولی عصر (عج)سپرده شود.

گفتنی است در انتهای این مراسم پیام تقدیر رئیس سازمان بسیج اساتید کشور از سردار جوانی قرائت شده و با اهدای لوح و کلام‌الله مجید از وی تقدیر شد./ فارس

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر