کد خبر: 128539
A

امام جمعه قم: استقرار روحانی در کلانتری‌ها، محبوبیت پلیس را بیشتر می‌کند / حفظ حجاب، جلوی توطیٔه و نفوذ دشمن را می‌گیرد

محمد سعیدی، امام جمعه قم با بیان اینکه محبوبیت باعث نفوذ کلام در میان مردم می‌شود، گفت: «استقرار روحانی در کلانتری‌ها و توجه به امور معنوی محبوبیت پلیس را در میان مردم بیشتر می‌کند.» او افزود: «حفظ عفاف و حجاب، جلوی توطیٔه و نفوذ دشمن را می‌گیرد.»

امام جمعه قم: استقرار روحانی در کلانتری‌ها، محبوبیت پلیس را بیشتر می‌کند / حفظ حجاب، جلوی توطیٔه و نفوذ دشمن را می‌گیرد

به گزارش دیده بان ایران؛ آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه ماه شعبان ماه رسول الله(ص) است، اظهار کرد: پیامبر(ص) انقلاب و حرکت الهی را با بعثت خود شروع کردند و اتمام این راه هم با ظهور مولود نیمه این ماه صورت خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از اول تأسیس تا به امروز رو به رشد بوده است، گفت: رشد نیروی انتظامی محسوس است و پلیس روز به روز در نگاه مردم، عزیز، مقتدر، با صلابت، سالم و آبرومندتر از گذشته است و این جای شکر دارد.

امام جمعه قم با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام شئون زندگی مردم گره خورده و از این رو فرمانده کل قوا خیلی به این نیرو اهمیت می دهند، افزود: نیروی انتظامی علاوه بر امنیت و نظم در مسائل سیاسی و ترویج منویات مقام معظم رهبری در زوایای جامعه می تواند اثرگذار باشد زیرا این نیرو در صحنه است و در جامعه حضوری فعال دارد.

وی استقرار روحانی در کلانتری ها را از کارهای ارزشمند دانست و گفت: یکی از مشکلات ما بحث محلات است و اگر محلات ما با مساجد و امام جماعت هماهنگ باشند، امور مختلف کشور از جمله حضور مردم در انتخابات، حفظ امنیت، حفظ عفاف و حجاب، طهارت جامعه و بسیاری از مسائل معنوی مردم حل می شود و جلوی توطئه و نفوذ دشمن را می گیرد.

سعیدی با بیان اینکه ترویج معارف اسلامی محبوبیت پلیس را در میان مردم بیشتر می کند، گفت: محبوبیت سبب نفوذ کلام می شود و اگر علمای بزرگ ما در میان مردم نفوذ کلام داشتند به خاطر محبوبیتشان در میان مردم بود و این محبوبیت را دشمنان ما ندارند.

وی دینداری و توجه به معنویات را عامل ایجاد محبوبیت در میان مردم دانست و افزود: محبوبیت سردار سلیمانی در میان مردم به خاطر این بود که برای خدا کار می کرد و ما نیز اگر می خواهیم در میان مردم محبوب باشیم باید برای خدا کار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قم محبوبیت نیروی انتظامی در میان مردم را به خاطر سالم بودن و صالح بودن آن دانست و گفت: ما خود را عبد خدا می دانیم و از خدا می خواهیم که ما را از بندگان صالح خود قرار دهد زیرا اگر عبد صالح خدا باشیم همه امور ما درست می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر