کد خبر: 128564
A

خبرگزاری نزدیک به سپاه: غرب و آمریکا با خواسته ایران درباره «لغو همه تحریم ها» موافقت نمی کنند

خبرگزاری نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی تلویحاً ضمن تکذیب ادعای نماینده ارشد روسیه در وین و همچنین اظهارنظر برخی نزدیکان تیم مذاکره کننده ایران نوشت: غرب و امریکا همچنان در مقابل برداشتن همه تحریم‌ها مقاومت می‌کنند و با خواسته ایران در این باره تا این زمان موافقت نکرده اند.

خبرگزاری نزدیک به سپاه: غرب و آمریکا با خواسته ایران درباره «لغو همه تحریم ها» موافقت نمی کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار گزارشی تلویحاً ضمن تکذیب ادعای نماینده ارشد روسیه در وین و همچنین اظهارنظر برخی نزدیکان تیم مذاکره کننده ایران نوشت: یک منبع آگاه در باره این موضوع  و همچنین درباره وقفه ایجاد شده در مذاکرات وین به خبرنگار فارس گفت: غرب و امریکا همچنان در مقابل برداشتن همه تحریم‌ها مقاومت می‌کنند و با خواسته ایران در این باره تا این زمان موافقت نکرده اند. وی افزود: طرف مقابل در مذاکرات هسته‌ای درگذشته با برداشتن تعدادی از تحریم ها موافقت کرده، اما برخی از تحریم‌های اصلی همچنان باقی است.

گفتنی است محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده هسته ای ضمن بیان این که مذاکرات وین به خط پایان نزدیک شده، با رد ادعای برخی رسانه ها مبنی بر تدوین متن نهایی توافق هسته ای تصریح کرد هنوز متنی نهایی وجود ندارند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر