کد خبر: 128566
A

منوچهر متکی: اگر جمهوری اسلامی پاسخ اسرائیل را در تل آویو نمی دهد برای این است که به آنها رحم می کند

وزیر خارجه دولت‌های نهم و دهم گفت: انتظار مردم این است که تل آویو باید پاسخ تهاجم به هر عنصر جمهوری اسلامی را بدهد.

منوچهر متکی: اگر جمهوری اسلامی پاسخ اسرائیل را در تل آویو نمی دهد برای این است که به آنها رحم می کند

به گزارش دیده بان ایران؛ منوچهر متکی وزیر خارجه دولت‌های نهم و دهم درباره بمباران مواضع صهیونیست‌ها در اربیل عراق گفت: رژیم صهیونیستی باید این درس را با خود زمزمه کند که جمهوری اسلامی جایی برای اعمال سیاست  «بزن در رویی» نیست.

وی افزود: ما سیاست های اعلامی رژیم صهیونیستی را با سیاست های اعلامی مان جواب می‌دهیم و سیاست های اعمالی و تجاوزکارانه او را با مقابله‌ مثل جدی و پشیمان کننده پاسخ می دهیم.

متکی گفت: این رویکرد ایران را هم آمریکایی ها در خلیج فارس با اتفاقی که برای آن پهپاد اتفاق افتاد فهمیدند و هم در پایگاه عین الاسد تجربه کردند، فلذا در حوزه تهاجمات نظامی در مورد با ایران بسیار با احتیاط حرف می‌زنند و احیانا عمل می‌کنند، چون می‌دانند جمهوری اسلامی برای امنیت خود با کسی تعارف ندارد و به همین دلیل هم امن ترین کشور منطقه است.

وی افزود: ایران قبلا هم به اسرائیلی ها هشدار داده شده بود که پاسخ اقداماتشان را دریافت خواهند کرد و حتما باید می‌دانستند که اقدامشان در به شهادت رساندن دو پاسدار مستشار ایران در سوریه که به دعوت دولت این کشور به سوریه سفر کرده بودند بی پاسخ نخواهد ماند.

وی گفت: اگر پاسخ ایران به اسرائیل در تل آویو نیست، احتمالا مورد ترحم واقع شده اند.

وزیر خارجه دولت‌های نهم و دهم تصریح کرد: انتظار مردم این است که تل آویو باید پاسخ تهاجم به هر عنصر جمهوری اسلامی را بدهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر