کد خبر: 128609
A

میرتاج‌الدینی:صبح امروز در جلسه کمیسیون تلفیق ایردات و ابهامات شورای نگهبان به بودجه سال آینده مورد بررسی قرار گرفت

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ از بررسی ایرادات بودجه‌ای شورای نگهبان در جلسه فردای مجلس خبر داد.

میرتاج‌الدینی:صبح امروز در جلسه کمیسیون تلفیق  ایردات و ابهامات شورای نگهبان به بودجه سال آینده مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ از بررسی ایرادات و ابهامات شورای نگهبان نسبت به مصوبه مجلس درباره بودجه سال آینده، اظهار کرد: شورای نگهبان در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی ایرادات و ابهاماتی را به ۴ تبصره لایحه بودجه ۱۴۰۱ وارد کرده است.

وی افزود: در جلسه‌ای که صبح امروز در کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده داشتیم، ایردات و ابهامات شورای نگهبان به بودجه سال آینده مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت رفع شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ اضافه کرد: ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال آینده، مربوط به ایرادات و ابهامات مغایرت با شرع و برخی نیز اصلاح عبارتی بود که با نظر اعضای کمیسیون تلفیق برطرف شد.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی تصریح کرد: قرار است جلسه دیگری پیش از جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق با شورای نگهبان درباره برخی ایرادات و ابهامات داشته باشیم.

وی ادامه داد: پس از برگزاری جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱، گزارش این کمیسیون درباره رفع ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به لایحه بودجه نهایی و گزارش آن در جلسه علنی فردا (سه‌شنبه) مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ در پایان با اشاره به زمانبندی لازم برای رفع ابهامات شورای نگهبان به بودجه ۱۴۰۱ در جلسه علنی مجلس، خاطرنشان کرد: مجلس تا زمان اتمام بررسی و رفع ابهام بودجه ۱۴۰۱، جلسه علنی خواهد داشت که تلاش می‌کنیم روند بررسی‌ها تا پایان هفته در مجلس پایان یابد و بودجه نیز در موعد مقرر، پس از تأیید نهایی شورای نگهبان، برای اجرا در اختیار دولت قرار گیرد.

منبع: انا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر