کد خبر: 128621
A

حجت‌الاسلام شیرازی: خون شهدا عامل بقای نظام است

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: ملت ما منتظر باشند که ایران اسلامی انتقام شهدا را خواهد گرفت و انتقام شهید سلیمانی را نیز سخت‌تر خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام شیرازی: خون شهدا عامل بقای نظام است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در با بیان اینکه شهادت هیچگاه منجر به تضعیف نظام اسلامی نمی‌شود، اظهار کرد: خون شهدا حافظ نظام و عامل بقای ایران اسلامی است.

وی با اشاره به شهادت دو تن از نیروهای مدافع حرم در حومه دمشق توسط رژیم صهیونیستی، ادامه داد: اگر دشمن تصور می‌کند با این شهادت‌ها می تواند نظام ما را تضعیف کند، سخت در خطا و اشتباه است، شهادت‌ها عامل پایداری انقلاب از صدر نهضت تا به امروز شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تأکید بر اینکه ایران اسلامی پاسخ خطای جاهلانه و احمقانه دشمن صهیونیستی را خواهد داد، افزود: ملت ما منتظر باشند که ایران اسلامی انتقام شهدا را خواهد گرفت و انتقام شهید سلیمانی را نیز سخت‌تر خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه انتقام اصلی ایران اسلامی نابودی و محو رژیم غاصب صهیونیستی از صفحه روزگار است، یادآور شد: تجربه نشان داده هر چه جلوتر رفتیم، توان ایران اسلامی بیشتر شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پایان خاطرنشان کرد: توان امروز ما نیز از گذشته بیشتر بوده و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، امروز شهید سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است و به طور قطع، حمایت این شهید عزیزمان در این جبهه پشتوانه محکمی برای نظام است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر