کد خبر: 128629
A

همایون سامه‌یح: حمله راکتی سپاه به اربیل یک ضرب شست به اسرائیلی ها بود

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: سپاه نشان داد ما در مورد امنیت کشورمان با هیچ‌کس تعارف نداریم و خاک هر کشوری جولانگاه کسانی شود که بخواهند امنیت ما را به خطر اندازند، مورد حمله موشکی ایران قرار خواهد گرفت.

همایون سامه‌یح: حمله راکتی سپاه به اربیل یک ضرب شست به اسرائیلی ها بود

به گزارش دیده بان ایران؛ همایون سامه‌یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله موشکی اخیر سپاه به پایگاه اسرائیل در عراق گفت: این حمله موشکی تنها در حد نشان دادن یک ضرب شست به صهیونیست‌ها بود وگرنه توان حمله دفاعی و نظامی ایران بیشتر از اینهاست.

وی افزود: قدرت نظامی و موشکی ایران امروز در حد قدرتهای بزرگ جهانی است و علاوه بر این قدرت نظامی ملت غیور ایران اجازه به ایجاد ناامنی کشورشان در مقابل بیگانگان را نمی‌دهند و در مقابل آنها تمام قد می‌ایستند.

وی اظهار داشت: جامعه ایرانیان کلیمی از حمله موشکی سپاه به پایگاه صهیونیست‌ها در اربیل عراق حمایت می‌کند و از این اقدام غرورآفرین سپاه خوشحال و خرسند است.

سامه‌یح خاطرنشان کرد: کشورهای همسایه ما باید بدانند که اگر خاکشان را برای ایجاد پایگاه‌های نظامی، جاسوسی و... دراختیار دشمنانمان قرار دهند و با این کار امنیت کشورمان را به خطر بیندازند، با حملات موشکی ما مواجه خواهند شد.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس افزود: سپاه نشان داد ما در مورد امنیت کشورمان با هیچ‌کس تعارف نداریم و خاک هر کشوری جولانگاه کسانی شود که بخواهند امنیت ما را به خطر اندازند، مورد حمله موشکی ایران قرار خواهد گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر