کد خبر: 128668
A

عضو هیات رییسه مجلس: ایران به هیچ وجه به دنبال توافق به هر قیمتی نیست، شرط توافق دادن تضمین از سمت آمریکا و رفع همه تحریم هاست

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: هدف ما از مذاکرات یک توافق خوب است و ما به هیچ وجه به‌دنبال توافق به هر قیمتی نیستیم.

عضو هیات رییسه مجلس: ایران به هیچ وجه به دنبال توافق به هر قیمتی نیست، شرط توافق دادن تضمین از سمت آمریکا و رفع همه تحریم هاست

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هدف ما از مذاکرات یک توافق خوب است و ما به هیچ وجه به‌دنبال توافق به هر قیمتی نیستیم.

نماینده مردم محلات در مجلس افزود: متاسفانه تیم مذاکره کننده دولت قبل و آقای ظریف به‌دنبال توافق به هر قیمتی بودند که این اقدام آنها باعث شد تا هزینه‌های زیادی به کشور تحمیل شود.

عضو هیات رییسه مجلس گفت: هزینه‌هایی که بر اثر برجامِ ظریف و روحانی به کشور تحمیل شد محدود به آن زمان نبود و تعهدات پذیرفته شده توسط تیم مذاکره کننده روحانی باعث شد، کار تیم مذاکره کننده فعلی نیز سخت شود و این تیم نیز با محدودیت‌هایی در مذاکرات مواجه باشد.

سلیمی خاطرنشان کرد: ما به هیچ وجه به دنبال توافق به هر قیمتی نیستیم اگر بناست توافقی انجام شود باید دانش هسته‌ای ایران در این توافق حفظ و همچنین همه تحریم‌ها برداشته شود.

وی افزود: علاوه بر این باید تضمین لازم از آمریکا و متحدانش برای انجام تعهدات‌شان در توافق اخذ و راستی‌آزمایی درباره انجام تعهدات  آنها  انجام شود.

عضو هیات رییسه مجلس اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام خسارات زیادی داشت،لذا در توافق پیش‌رو که باید یک توافق خوب باشد باید جبران این خسارات نیز مد نظر قرار گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر