کد خبر: 128681
A

آصفری: اسرائیلی ها دست از پا خطا کنند پاسخ جمهوری اسلامی شدیدتر خواهد بود

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور از انهدام لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل توسط سپاه تشکر کرد و گفت: دشمنان اگر دست از پا خطا کنند، مطمئناً با جواب کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهند شد.

آصفری: اسرائیلی ها دست از پا خطا کنند پاسخ جمهوری اسلامی شدیدتر خواهد بود

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در جلسه علنی امروز (سه شنبه 24 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن محکومیت جنایت دولت عربستان سعودی گفت: باعث تاسف است برای دبیرکل سازمان ملل که در سکوت و خاموشی در قبال این جنایت بزرگ به سر می برد و شورای امنیت سازمان ملل نیز نسبت به این جنایت هولناک ساکت شده و هیچ اعتراضی نمی کند.

وی افزود: گویا حقوق بشر فقط به نفع چک های سفید امضا و طلایی عربستان سعودی برای سازمان ملل است. چرا باید در مقابل چنین جنایت هولناکی که عربستان سعودی انجام داده تمام مجامع بین المللی از جمله سازمان حقوق بشر، سازمان دیده بان بدون مرز و خبرنگاران بدون مرز سکوت پیشه کنند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور از اقدام مقتدرانه و شجاعانه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل که مورد هدف موشک‌های نقطه زن سپاه قرار گرفت، تقدیر و تشکر کرد و گفت: پیام این مهم برای دشمنان انقلاب این است که اگر دست از پا خطا کنند، مطمئناً با جواب کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهند شد.

وی در پایان هفته سربازان گمنام را خدمت همه نیروهای گمنام وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و همه نیروهای گمنام که تلاش  می‎کنند و امنیت برای کشور به ارمغان می‎ آورند، تبریک و تهنیت گفت. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر