کد خبر: 128683
A

میرتاج الدینی: چرا می خواهید با لغو تغییر ساعت آرامش مردم را بهم بریزید؟

نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه تغییر نکردن ساعت رسمی کشور زندگی عادی مردم را دچار مشکل می کند گفت: هنگام اذان صبح به ساعات ابتدایی بامداد می رسد.

 میرتاج الدینی: چرا می خواهید با لغو تغییر ساعت آرامش مردم را بهم بریزید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 24 اسفند) در مخالفت با کلیات طرح تغییر ساعت رسمی کشور اظهار داشت: این موضوع مربوط به مدیریت زمان بوده و زمان بالاترین و ارزشمندترین سرمایه انسان در زندگی است.

وی افزود: در 6 ماهه ابتدایی سال که یک ساعت، زمان رسمی کشور را به جلو می برند، به این معنا و مفهوم است که مردم بتوانند از نور و روشنایی در روز بهره ببرند و به توصیه ای که کارها را در علی الطلوع آغاز کنید، عمل شود.

نماینده تبریز در مجلس تصریح کرد: در واقع تصمیمی که در حال حاضر در کشور پیاده سازی می شود، موجب می شود تا مردم یک ساعت وقت بیشتری در روز داشته باشند و دست کاری نکردن این مسئله در مدیریت بهینه زمان کمک می کند. استفاده از انرژی کمتر نیز در زمان روشنایی یکی دیگر از دلایل مهم برای دست نبردن در این تصمیم است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: امروز حتی تلفن های همراه نیز به صورت خودکار تغییر ساعت را اعمال می کنند و ما شاهدیم که تا چه میزان این تصمیم در آرامش روانی مردم تاثیرگذار است، لذا نباید این آرامش را از بین برد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر