کد خبر: 128684
A

حسن نوروزی: اوکراین «سلاح بیولژیک» دارد و امنیت کشورها را به خطر انداخته است

نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس گفت: در اتفاقات اوکراین به دلیل اینکه این کشور با رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس در ارتباط بود، همه موضع‌گیری کردند، حال آنکه کشور اوکراین سلاح بیولژیک تولید کرده و امنیت کشورها و جوامع مختلف را با این سلاح‌های خود به خطر می‌انداخت، اما چون با رژیم صهیونیستی در ارتباط بود همه از آن حمایت کردند.

حسن نوروزی: اوکراین «سلاح بیولژیک» دارد و امنیت کشورها را به خطر انداخته است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اعدام 81 فعال سیاسی در عربستان سعودی گفت: اگر در جنگی حیوانی کشته شود، سازمان حمایت‌ از حقوق حیوانات فریاد واویلا سر می‌دهد، اما دولت عربستان در یک روز 81 فعال سیاسی را به فجیع‌ترین شکل به شهادت رساند و هیچ سازمان یا نهاد بین‌المللی کشورهای مدعی حقوق بشر دم برنیاوردند.

وی افزود: اعدام 81 فعال سیاسی در عربستان نه از طریق تیرباران یا طناب دار، بلکه با شمشیر صورت گرفت، اما هیچ‌یک از کشورها و سازمان‌های مدعی حقوق بشر در قبال آن موضع نگرفتند.

نائب رئیس کمیسیون قضائی مجلس اظهار داشت: این سکوت نهادها و سازمان‌های بین‌المللی در قبال این رفتار دولت عربستان نشان‌دهنده حمایت از این اقدام و همچنین نشان‌دهنده حکمرانی قانون توحش در این سازمان‌ها و همچنین کشورهای مدعی حقوق بشر است.

نوروزی خاطرنشان کرد: در اتفاقات اوکراین به دلیل اینکه این کشور با رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس در ارتباط بود، همه موضع‌گیری کردند، حال آنکه کشور اوکراین سلاح بیولژیک تولید کرده و امنیت کشورها و جوامع مختلف را با این سلاح‌های خود به خطر می‌انداخت، اما چون با رژیم صهیونیستی در ارتباط بود همه از آن حمایت کردند.

وی افزود: چگونه است که آنهایی که همین چند روز پیش در قبال مسئله اوکراین موضع می‌گرفتند، امروز در مورد شهادت 81 فعال سیاسی در عربستان سکوت اختیار کردند و هیچ موضعی نمی‌گیرند؟/ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر