کد خبر: 128763
A

نماینده مجلس: برخی به جای خداپرستی و وطن پرستی، غرب پرست هستند

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در خصوص آخرین مواضع نمایندگان مجلس درباره مذاکرات وین گفت: در داخل کشور چند صدایی کذب محض است. این غرب باوران که محترمانه بگوییم، غرب آور هستند به جای خداپرستی و وطن پرستی، غرب پرست هستند؛ این غرب پرست ها وقتی صحبت از کشورهای دیگر می شود در مقام تبرئه دشمنان ما یعنی شیطان بزرگ برمی آیند.

نماینده مجلس: برخی به جای خداپرستی و وطن پرستی، غرب پرست هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامحسین رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم درباره علت چند صدایی در مجلس درباره توافق هسته ای و نظر جبهه پایداری گفت: اگر منظور شما از چند صدایی، در داخل کشور باشد یک بحث است و اگر خارج از کشور باشد، بحث دیگری است. در داخل کشور چند صدایی کذب محض است. این غرب باوران  که محترمانه بگوییم، غرب آور هستند به جای خداپرستی و وطن پرستی، غرب پرست هستند؛ این غرب پرست ها وقتی صحبت از کشورهای دیگر می شود در مقام تبرئه دشمنان ما یعنی شیطان بزرگ برمی آیند. اینها وقتی می خواهند تئوریزه کنند، می گویند که کنگره اختیاراتی دارد و رییس جمهور همه اختیارات را ندارد. همچنین وقتی به داخل کشور می رسند همه چیز را فراموش می کنند و هرگونه کمک و حمایت قانونی با استفاده از ابزار قانونی که در اختیار مجلس هست را چند صدایی می نامند. 

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: اینها همان طور که آمریکا در همه جا از معیارهای دوگانه استفاده می کند، از معیارهای دوگانه رنج می برند و نمی توانند قضاوت درستی داشته باشند. چند صدایی به معنای اینکه تضعیف کننده باشد به هیچ وجه وجود ندارد. برای همه ما منافع ملی مهم است؛ همه می خواهیم طرف مذاکره کننده بدعهد ما، هر روز به بهانه ای بدعهدی خود را تشدید نکند. 

این نماینده مجلس یازدهم اظهار کرد: آنچه ما گفتیم این است که خطوط قرمز نظام حفظ و منافع ملی تامین شود. مثل کسانی که قبلا با صراحت اعلام کردند که نخوانده برجام را امضا کردیم مبادا بار دیگر این بی دقتی، صورت بگیرد. حرکات مجلس در جهت حفظ منافع نظام، حفظ قانون و جلوگیری از دغل بازی جدید آمریکا است. 

او درباره علت مخالفت اعضای جبهه پایداری در مجلس با توافق هسته ای تاکید کرد: جبهه پایداری سخنگو دارد و می توانید مواضع آن را بپرسید اما هر فردی که در مجلس از جبهه پایداری هست، به عنوان هویت حزبی عمل نمی کند بلکه در چهارچوب وظایف شرعی، قانونی و مقررات عمل می کند. 

رضوانی در پاسخ به این سوال که منظور شما از غرب باوران چه کسانی است، بیان کرد: منظور من تیم مذاکره کننده نبود منظور غرب پرستارانی است که هرگونه تاکید بر مواضع قانونی و دفاع از منافع ملی را که در راستای خواست آمریکا نیست را، با تئوری های مختلف تخطئه می کنند./ منیبان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر