کد خبر: 128781
A

رحیمی جهان‌آبادی: موشک‌ بارانِ اربیلِ عراق «قانونی» بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ موشکی سپاه به شرارت‌های صهیونیست‌ها اقدامی قاطع، حقوقی، قانونی و لازم برای امنیت کشور بوده است.

رحیمی جهان‌آبادی: موشک‌ بارانِ اربیلِ عراق «قانونی» بود

به گزارش دیده بان ایران؛ جلیل رحیمی جهان‌آبادی با اشاره انهدام دو پایگاه جاسوسی سازمان اطلاعات و عملیات ویژه موساد در اربیل عراق در پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند هر اقدامی علیه حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه با پاسخ کوبنده و سخت همراه خواهد شد.

وی افزود: اصل پنجاه و یکم منشور سازمان ملل متحد بر پایه دفاع مشروع طراحی شده و در قوانین بین‌المللی به این معناست که هر کشوری مورد هجوم واقع شود، حق دفاع از خود را دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیروهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه بارها و بارها مورد حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و اقدامات خرابکارانه صهیونیست‌ها در انفجار مراکز هسته‌ای ایران کاملاً مشهود است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ترور دانشمندان و معاون وزیر دفاع شهید فخری‌زاده و اقدامات دیگری که صهیونیست‌ها انجام داده‌اند در واقع حکم جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران را دارد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروی مدافع نظام بر پایه قوانین بین‌المللی از جمله اصل پنجاه و یک منشور سازمان ملل متحد اقدام به دفاع مشروع کرده است.

وی گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرارت‌های صهیونیست‌ها در مرزهای ایران اقدامی قاطع، حقوقی، قانونی و لازم برای امنیت کشور بوده است.

رحیمی جهان آبادی به خبرگزاری وابسته به دانشگاه آزاد: قطع به یقین از اقدامات سپاه پاسداران در انهدام تأسیسات و نیروهای رژیم کودک کش اسرائیل پیرامون خود حمایت می‌کنیم و این را بخشی از برقراری امنیت کشورمان می‌دانیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر