کد خبر: 12896
A
سید محمد حسینی در گفت و گو با "دیده بان ایران" از برنامه ریزی اصول گرایان در انتخابات۹۶ گفت؛

اولویت ما انتخابات ریاست جمهوری است/ تا پایان سال کاندیدای واحد نیروهای انقلاب مشخص می شود

سید محمد حسینی گفت: تاکنون بیشتر تشکل های اصولگرا از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام حمایت کرده اند و فرصت هم نیست که راهکار دیگری بررسی شود اگر قرار باشد هر تشکل و جبهه ای کار خودشان را انجام دهند ما به نتیجه نخواهیم رسیدوی ادامه داد: برخی بخواهند مخالفت و کنار گیری کنند مشکلی حل نمی شود اگر پیشنهاداتی دارند باید آن را مطرح کنند.

اولویت ما  انتخابات ریاست جمهوری است/ تا پایان سال کاندیدای واحد نیروهای انقلاب  مشخص می شود

سید محمد حسینی با اشاره به انتخابات سال 92 در گفتگو با "پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران" گفت: تجربه ما از انتخابات سال 92 این است که با تفرقه نمی توان نتیجه گرفت، بر همین اساس در نظر گرفته شده است در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افراد متعهد و متدین از سراسر کشور در تصمیم گیری ها سهیم باشند و با مشارکت آنها حضور فعال در انتخابات داشته باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم تا همه نیروهای دلسوز و متعهد با این جبهه همراهی کنند و به این وضع فعلی که مشکلات زیادی برای کشور وجود دارد، پایان داده شود و ما شاهد یک تحول در نظام اجرایی و مدیریتی کشور باشیم.

عضو هیئت مئوسس جبهه یکتا خاطر نشان کرد: قطعأ با خود محوری ها و معرفی چندین کاندیدا نمی شود وارد کارزار انتخاباتی شد و طبیعی است که در این صورت نتیجه را واگذار خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: باید با درایت و بها دادن به همه افراد مؤثر تصمیمات خوبی اتخاذ کنیم و همگان نیز به نتایج این جمع بندی ها پایبند باشند.

سید محمد حسینی افزو گفت: تاکنون بیشتر تشکل های اصولگرا از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام حمایت کرده اند و فرصت هم نیست که راهکار دیگری بررسی شود اگر قرار باشد هر تشکل و جبهه ای کار خودشان را انجام دهند ما به نتیجه نخواهیم رسید.

وی ادامه داد: برخی بخواهند مخالفت و کنار گیری کنند مشکلی حل نمی شود اگر پیشنهاداتی دارند باید آن را مطرح کنند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ممکن است تشکلی هنوز حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام نکرده باشد اما مخالفت هم فعلا نداشته است.

حسینی ادامه داد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در همین مدت کوتاه یک وفاق حداکثری ایجاد کرده و جمع قابل توجه ای از تشکل های هم سو را زیر چتر خود گرفته است.

وی با اشاره به مجوز جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی اظهار داشت: وقتی چندین تشکل پذیرفته اند که یک ائتلاف و همراهی با هم داشته باشند بعید است به لحاظ قانونی مشکلی وجود داشته باشد.

حسینی ادامه داد: اگر فعالیت این جبهه برای انتخابات باشد بعید به نظر می رسد که اشکال قانونی داشته باشد.

وی افزود: اگر این جبهه بخواهد در آینده به عنوان یک تشکیلات سیاسی ادامه فعالیت دهد نیاز به مجوز دارد که گویا این درخواست نیز به وزارت کشور داده شده است.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: اولویت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی  به دلیل نقش بی بدیل قوه مجریه در کشور انتخابات ریاست جمهوری است اما این به معنای عدم توجه ما به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیست.

وی ادامه داد: انتخابات شوراها را در استانها خود افراد استانی پیگیری می کنند که شناخت بهتری نسبت به افراد دارند و مشکل چندانی در استانها وجود ندارد.

سید محمد حسینی گفت: بعد از انتخابات هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از سوی مجمع عمومی هیئت رئیسه در خصوص کاندیدای این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری بر اساس نظر سنجی ها تصمیم گیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نمی شود با این تعداد حدود 20 نفره وارد رقابت شد، ادامه داد: تکثری که اکنون وجود دارد باید تا پایان امسال تعیین تکلیف شود.

حسینی ادامه داد: هنوز در خصوص هیچ فردی در جبهه به صورت مصداقی صحبتی نشده است و فعلا برخی از تشکل های اصولگرا همچون حزب مؤتلفه نامزد هایی را معرفی کردند که باید در خصوص آن تصمیم گیری کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر