کد خبر: 129017
A
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به اسراییل؛

دست از شرارت بردارید، وگرنه مجبور به تجربه مجدد حمله موشکی سپاه خواهید بود

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به صهیونیست‌ها: مراقب باشید ما فقط تشییع جنازه برای شهیدانمان نمی‌گیریم، بلکه انتقام آن‌ها را بلافاصله خواهیم گرفت. این پیام‌‌ جدی و واقعی است و اگر ‌دوباره تکرار ‌شود مجبور به تجربه مجدد حمله موشکی سپاه خواهید بود ‌و باید طعم تلخ ضربات موشک‌ها ‌را تحمل کنید. 🔹دست از شرارت بردارید، وگرنه روزنه‌های کوچکی که بر روی شما در جهان باز است را خواهیم بست.

دست از شرارت بردارید، وگرنه مجبور به تجربه مجدد حمله موشکی سپاه خواهید بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در گردهمایی رزمندگان شهرستان دزفول گفت: دیدید چگونه صهیونیست‌ها‌  زیر ضربات موشکی سپاه قرار گرفتند؛ بنابراین به آن‌ها هشدار می‌دهیم دست از شرارت بردارند وگرنه روزنه‌های کوچکی که بر روی شما در جهان باز است را  خواهیم بست.

بامداد یکشنبه ۲۲ اسفند پارسال، موشک‌هایی از داخل ایران به مقر جاسوسی موساد در اربیل عراق برخورد و این مرکز را منهدم کردند. بلافاصله پس از این اتفاق، منابع خبری از شنیده‌شدن صدای انفجار‌های مهیب در اربیل عراق و هدف قرار گرفتن چندین مرکز متعلق به رژیم صهیونیستی خبر دادند.

پس از آن نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را درباره این موشک‌باران و محل برخورد موشک‌ها صادر کرد.

در این بیانیه آمده بود: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، شب گذشته مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده، بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

گفتنی است، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه صهیونیست‌ها در اربیل عراق با ۱۰ فروند موشک نقطه‌زن ایرانی از خانواده موشک‌های فاتح، ازجمله فاتح ۱۱۰ انجام شده است.

اما سرلشکر سلامی در پایان این گردهمایی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در امنیت کامل است و رزمندگان سپاه و نیرو‌های مسلح ایران در آمادگی کامل هستند گفت: به شما قول و اطمینان می‌دهیم هرگز اجازه نخواهیم داد بیگانه‌ای امنیت، حیثیت و منفعت سرزمین عزیزمان را مورد تهدید و خطر قرار دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر