کد خبر: 129227
A

حمله جریان نیروهای انقلاب به امیرعبداللهیان بعد از صحبت هایش درباره سپاه

بعد از انکه روز گذشته وزیر خارجه ایران در یک گفتگوی تلویزیونی اظهار داشت: مقامات سپاه گفتند به خاطر منافع مردم توافق را برای تحریم سپاه معطل نکنید. شاهد حملات بسیاری در این باره از سوی نیروهای اصولگرا و جریان های سیاسی نزدیک به نیروهای انقلاب بوده است.

حمله جریان نیروهای انقلاب به امیرعبداللهیان بعد از صحبت هایش درباره سپاه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بعد از انکه روز گذشته وزیر خارجه ایران در یک گفتگوی تلویزیونی اظهار داشت: مقامات سپاه گفتند به خاطر منافع مردم توافق را برای تحریم سپاه معطل نکنید. شاهد حملات بسیاری در این باره از سوی نیروهای اصولگرا و جریان های سیاسی نزدیک به نیروهای انقلاب بوده است.

حسین شریعتمداری در واکنش به اظهارات امیرعبداللهیان در کیهان نوشت:

«تسلیم» را به خطا « ایثار » نامیدید

فرماندهی سپاه با اعلام نظر سریع و صریح ، اظهارات وزیر خارجه را اصلاح کند

بعید نیست این اظهارات به این تلقی دامن بزند که جناب ایشان از اشراف کافی و لازم بر موضوعات جاری در حوزه مسئولیت خویش برخوردار نیستند

 

توئیت تند امیرحسین ثابتی در نقد برجام و حمله به مواضع امیر عبداللهیان

ثابتى: بازگشت به برجام سودى ندارد

 امیرحسین ثابتى، مجرى برنامه جهان آرا هم در توییتى نوشت: امیرعبداللهیان گفته: “روزی که توافق در وین اعلام شود، توافق فراتر از برجام نخواهد بود.”

 او افزود: بازگشت به برجام سودی برای اقتصاد ایران ندارد چون طبق برجام ساختار تحریم‌های اصلی حفظ می‌شود، به لحاظ سیاسی نیز اثری ندارد جز مدعی کردن مثلث “اصلاحطلبان - روحانی - لاریجانی” در داخل کشور.

 نادرى: سپاه حافظ جان ایرانیان است

 احمد نادرى، نماینده مجلس به تعریف از سپاه اکتفا کرد و در توییتى نوشت: سپاه ⁩ یعنی حافظ جان، مال و ناموس مردم و حافظ تمامیت و استقلال کشور عزیزمان. خون سرخ حاج قاسم ها و تهرانی مقدم ها، گواه این مدعاست.

 

توئیت سید یاسر جبرائیلی در نقد صحبتهای امیر عبداللهیان درباره رفع تحریم و سپاه

جبرائیلى: سیاست ورزى وابسته به اندیشه ورزى است

یاسر جبرائیلى، روزنامه نگار اصولگرا در این باره فایل ویدیویى سخنان امیرعبداللهیان را منتشر کرد و نوشت: سطح سیاست‌ورزی و سیاستمداری، تا حدود زیادی وابسته به ارتفاع اندیشه‌ورزی و سخنوری است. تا زمانی که عیار فکر و بیان افراد در نتیجه کنش و واکنش در عرصه عمومی مشخص نشده باشد، انتصاب آنها به مناصب سیاسی خطاست.

 

توئیت علی خضریان در نقد صحبت های امیر عبداللهیان درباره سپاه

علی خضریان : سخنان وزیر خارجه دوگانه سازی منافع سپاه و مردم بود

علی خضریان نماینده مجلس در تویئتر خود نوشت: سخنان جناب حسین امیرعبداللهیان در قامت وزیر امور خارجه پیرامون دوگانه‌سازی میان منافع سپاه و مردم از آن جهت که موضوع انتفاع فردی در آن مجموعه مطرح نیست و در نهایت برخلاف منافع ملی است، و تکمیل کننده طراحی دشمن برای ایجاد شکاف بین ارکان نظام و مردم می‌باشد؛ حرف بسیار غلطی بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر