کد خبر: 12953
A
غلامعلی رجایی در گفت و گو با "دیده بان ایران":

از مرده آیت الله هاشمی هم می ترسند / خانواده هاشمی عکس را برای انتشار در اختیار من قرار داد

برخی ها از مرده آقای هاشمی هم می ترسند و حرف هایی می زنند که بسیار تأسف بار است.وی در واکنش به برخی انتقاد نسبت به انتشار عکس آیت الله هاشمی گفت: آقای یاسر هاشمی عکس کفن پیچ شده آیت الله هاشمی را برای انتشار در اختیار بنده گذاشتند.

از مرده آیت الله هاشمی هم می ترسند / خانواده هاشمی عکس را برای انتشار در اختیار من قرار داد

دیده بان ایران: «کاش  جنگ عده ای را با خودش می برد. مثل سیلی که ناگاه می آید و هرچه را سر راهش هست با خودش جمع می کند و می برد.» این نقطه آغاز حرکت سخنان غلامعلی رجایی مشاور آیت الله هاشمی بود. آغازی که قبلا طرح کرده بود. 

هر چند که همگان می دانند پشیمان ترین افراد بعد از مرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی، کسانی هستند که وی را تخریب کردند. اما کسانی هم هستند که هیچ گاه پشیمان نشده اند. سعید قاسمی از آن جمله است. هر چند سعید قاسمی پرچمدار جریانی است که تخریب هاشمی به نان و نوایی رسیده اند علاء بروجردی، حمید رسایی، حسن عباسی و ... نام هایی هستند که گاه و بیگاه حتی در رحلت آیت الله هم دست از تخریب اش بر نمی دارند. 

سخنان چند روز پیش سعید قاسمی و واکنش غلامعلی رجایی بهانه گفت و گوی ما با مشاور فرهنگی آیت الله هاشمی شد. 

 

غلامعلی رجائی در گفتگو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران گفت: برخی ها از مرده آقای هاشمی هم می ترسند و حرف  هایی می زنند که بسیار تأسف بار است.

وی در واکنش به برخی انتقاد نسبت به انتشار عکس آیت الله هاشمی گفت: آقای یاسر هاشمی عکس کفن پیچ شده آیت الله هاشمی را برای انتشار در اختیار بنده گذاشتند.

رجائی خاطر نشان کرد: خود بنده هم در زمان غسل بودم و حضور داشتم.

رجائی گفت: برخی ها حتی بعد از مرگ به آقای هاشمی همین طور که آیت الله جوادی آملی گفتند؛ جفا کردند.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر